ja het is een mooi deelnemers veld. Helaas moet ik zaterdag naar huis om in Roosendaal mee te doen. Aangezien ik niet in Utrecht mee kan doen moet ik dus wel naar Roosendaal. Anders kan ik me niet kwalificeren voor de laatste finale dag in Nederland. Maar goed, we gaan lekker vliegen. Er is nog veel werk te doen aan mijn Leviosa, die is nog niet helemaal afgesteld! Ik neem ook de Spark mee naar Romilly, kan ik tussen de vluchten door nog even bouwen aan de Spark Hij moet natuurlijk zo snel mogelijk af he!
We doen ons best he, dit jaar wordt mijn eerste WK deelname. Ben dus ook vooral nog iedere keer aan het leren. Hans, helaas gaan er geen andere Nederlanders mee. Maar net als in Civry coacht Bert Deleare me. En dat gaat ook erg goed! Ben ik dus ook blij mee. komen er nog mensen in Roosendaal kijken aanstaande zondag?
Net van Bert enkele updates gekregen... ze hebben 1 vlucht gedaan vandaag.. CPLR staat op 1 BPLR op 2 (met ongeveer 6% achterstand!) Brice & Gernot rond de 9de plaats Bert 16 Gernot vliegt met een 2m Yak 55 (met eigen glasromp)