Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt mij een beetje overdreven...
En is de 70" extra niet voorberijd voor electro?
Jammer te horen dat de maiden zo afgelopen is.
Ik vind het wel maar een povere uitleg van Krill dat die lijmverbinding moeilijk te controleren is. Dan mag het voor mij toch wat minder blingbling zijn en een zichtbare lijmverbinding.
Zelf ben ik begonnen aan een EF 70" Extra EXP, daar heb ik ook al redelijk wat aan moeten aanpassen om het naar men zin te krijgen.
Kwaliteit is dus niet altijd recht evenredig met de prijs. Hoe hard ge in't zak kunt gezet worden is dat wel.
@ Derosa
Jouw motorsteun lijkt zo lang? (Edit: heb juist gezien dat jouw motorbox anders is dan die op de mijne zit, bizar)
Zo heb ik het gemaakt:
![]()
![]()
Michel,
Dat is niet eerlijk eh, ik wil het totaalgewicht weten
Henri,
Vond ik ook, en die 326gr gaat rechtstreeks naar lipo gewicht!
Weet niet of ik het hier al vermeld had, maar ik ga nu gebruik maken van 14s10000 icm een 28x12, dat zou 'nogal' wat power moeten leveren..
En het gewichtsverschil t.o.v. de Hyperions die ik had is +-300gr. Zo blijf ik op een totaalgewicht van 12,8kg. De Yak van die fransman met een DA120 woog trouwens 12,3kg. Had ik dus vrij goed ingeschat in den beginne..![]()