nadere info Hi mensen, Ik heb me aangemeld en via mail en PB om nadere info gevraagd maar krijg nog geen reactie/ Gaat er iets niet goed in de communicatie? groet, Erik
Hoi Erik, Bedoeling was deze al afgelopen weekend te doen, maar er kwam e.e.a. tussen. Zaal is geboekt, voldoende choaching dus don't worry: het event gaat 100% door. Ik probeer vanavond nog e.e.a te mailen. gr ruud
Zo, we zijn er klaar voor! Timing-systeempje ingeregeld , Zelfs Muziekapparatuur geregeld voor eventueel Aeromusical te vliegen. Stippel je route goed uit. Bij de vlake tunnel/A58 is een omleiding.
Zo jullie hebben het goed aangepakt! Hopelijk zijn er dit seizoen een lekker aantal extra B en C vliegers, ik heb het idee dat nu zowat iedereen in de A vliegt??!! We gaan het morgen wel zien!
We gaan voor minimaal 4 nieuwe C piloten die nog niet eerder meegedaan hebben. Ben je ook van de partij dan??
Ja, ik neem sowieso het toestel mee van Peter Vanlanduyt. Jammer dat er geen Clinic is voor de A, daar kan ik wel wat training gebruiken haha.
Toestel hoef je denk ik niet te brengen want Peter is er morgen niet (afgemeld) dus denk dat je even contact moet leggen met hem hoe of wat.
We hebben enkele mails ontvangen om alsnog te komen vliegen morgen, helaas kan dat niet. Uiteraard ben je welkom om langs te komen maar vliegen kan niet. Er is de mensen welke ingeschreven hebben tenslotte een bepaalde vliegtijd/aantal vluchten toegezegd. ik stel voor dat we vanaf nu een nieuwe interesse peiling opstarten en inschrijven mogelijk maken. als we hetzelfde concept vasthouden vallen de kosten mee, is de vliegtijd maximaal en de leercurve hoog!! eind november of zo zou nog een keer kunnen bijvoorbeeld.. kom maar op met de inschrijvingen!
Ik heb er al echt zin in morgen! toestel ligt klaar, accu's zijn geladen, en een lekker muziekje is op de mp3 gezet, aangezien we om 10 uur al vertekken haha XD
Iedereen heel veel plezier morgen.... Zelfs als je niet gaat/kunt vliegen is dit nog een hele leuke/leerzame sessie!
Ik hoorde het ook net ja. Nou ik kom wel naar de F3P-clinic, zelfs als ik dan niet kan vliegen! Voor de vliegers: ga lekker slapen want het is morgen hard leren