Zie hier het aansluitschema: http://www.f5j.nl/downloads/F5J%20logger%20aansluiten.pdf De benodigde kabeltjes zitten al aan de unilog.
Aan de ontvangerkant moet de linker zitten, aan de regelaarkant de rechter. Je kunt dus gewoon je regelaar lostrekken van de ontvanger en op je ontvanger (gas-kanaal) een servo-verlengkabeltje prikken.
Heren, ik laat weten dat het gras net gemaaid en het land gemest is (geinjecteerd) Niets, behalve slecht weer, kan ons nu nog stoppen. Ik tel 16 deelnemers dat lijkt mij een leuke opkomst. Mijn naam staat er niet bij maar ik kan me beter bezighouden met de telling. Het aantal loggers zal ook beperkingen met zich meebrengen? Als er een logger over is kan ik altijd nog overwegen om mee tedoen. Ik hoop de de weergoden ons gunstig gezind zullen zijn. Willem P
Willem mooi te horen het weer ziet er ook redelijk uit. Wat loggers betreft hebben we er genoeg velen hebben er ondertussen zelf een en we vliegen toch maximaal op 7 doelen en er zijn 7 loggers dus maak je kist maar klaar. Schrijf je even in via F5J.nl dan kan ik je verwerken. mvg Robert
Zijn er meer mensen die het leuk vinden om na afloop ergens gezamenlijk te eten? Willem, heb jij suggesties waar dat kan (wok of chinees of zo?)
nou mooi, dat komt dus wel goed. Lijkt me niet nodig om nu alles al definitief te maken. Het ging me er meer om of ik alleen zou zijn (nou ja met Erik en mijn vrouw+zoon dan) of dat er meer liefhebbers waren. Laten we zaterdag in de middagpauze een rondje maken en kijken met hoeveel we gaan, dan kunnen we vooraf de chinees informeren
Zowel in Oudenbosch als in Hoeven is een chinees. Parkeren in Oudenbosch is wat lastiger. bijde zijn goed Ik zou graag mee gaan maar ik moet s'avonds naar de verjaardag van mijn zwager die Abraham gaat zien.
Zaterdag wil ik graag in Oudenbosch komen kijken. Kan iemand even aangeven hoe ik de locatie kan vinden. Oudenbosch zal wel niet zo heel groot zijn en uit een eerdere posting begreep ik dat ik ook op mijn neus af kan gaan maar toch..