Ook ingeschreven Ook ingeschreven. Nieuwe zender (MX-16 neemt GJVO voor me mee), nieuw vliegtuig (Eraser, net 2 weken in huis). De ontvanger is het enige waar ik al eerder mee gevlogen heb Dat wordt een topklassering
De Lunch Heren vliegers ik heb nog een huishoudelijke mededeling. Ik was vergeten te vermelden dat het verboden is om je lunch mee te nemen . De catering is namelijk geregeld en wel ik maak; Broodje eigen gemaakte gehakballen en tomatensoep dan maakt de vriendin van Christian Siebel onze duitse F5J vriend een grote schaal nudelsalade. Dan heb ik ook weer koffie geregeld dit keer niet dat kl...te apparaat maar op wens van Adrie neem ik mijn Dolce Gusto mee. één ding neem ik niet mee en dat zijn de sauzen bij de broodje bal want dan moet ik weer boodschappen doen en daar heb ik geen zin in de kosten voor de lunch is gratis en wie zich geroepen voelt om sauzen te regelen ga je gang
Voordat ik over 5 uur in het vliegtuig richting NL stap.. Ik kan niet meevliegen, ben waarschijnlijk pas vrijdagmiddag thuis en om dan nog een vliegtuig vliegklaar te maken gaat me even te ver.. Ik heb nog 2 nieuwe 6 aH 12 volt accu's, als iemand interesse heeft pakt ie er maar 1 mee. Ik kan eventueel 2 100 aH accu's meenemen om te laden maar ik blijf niet de hele dag. Rob, ik kom langs Breukelen, als er iets mee moet stuur me dan een PBtje. Tot zaterdag, ik ga trouwens niet mee chinezen, ik moet even acclimatiseren. GJ
In het kader van F5J kwam ik dit tegen, voor de prijs van dit moment (35 euri) wel interessant, waar het uiteindelijk voor weggat blijft natuurlijk een verrassing: http://www.ebay.nl/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170921778150&ssPageName=ADME:B:WNA:NL:1123 Gerben