FastLane Monster Rustler

Discussie in 'Bouwverslagen - Auto's' gestart door Stevez26, 10 mei 2011.

1. Stevez26

Stevez26

Lid geworden:
    28 mrt 2011
    Ik heb idd al een idee onwikkeld om de kap vast te zetten, alleen nog steeds niet uitgevoerd:D

Wat je 1/8 rally betreft, 90 mph is makkelijk haalbaar, alleen net als de xo-1, zal je wagen op den duur een keer de lucht in gaan vanwege het lage gewicht...en die mooie gt2 kap van jou is gwoon weg te mooi om te beschadigen...

Ik had net djleonado aan de lijn om een keertje af te spreken, misschien moeten we een keertje een speedrun-dag organiseren, lijkt mij geweldig in iedergeval.

2. Stevez26

Stevez26

Lid geworden:
    28 mrt 2011

Heel erg te vreden, ik ga van dit merk ook de 6s variant aanschaffen binnenkort, is zeker geen miskoop geweest gozer! thx

3. Klamath

Klamath

Lid geworden:
    3 mrt 2008

Lage gewicht? :lol: Moet je hem maar eens optillen, durf te wedden dat die nog een stukje zwaarde is als je rustler. :)
    Is gewoon een E-Revo. niet gebasseerd op de Slash 4x4 zoals de XO-1.

iig ben ik wel benieuwt naar de volgende stap in snelheid.

Wat misschien ook een leuke optie is voor de wielen zijn bigscale touring-car wielen.
    Heb nog wel een hele doos vol Lauterbacher wielen staan bijv.
    Enige nadeel is dat je dan naar een 22mm of 24mm hex heen moet (weet de maat zo niet exact meer.)

4. Paul Benard

Paul Benard

Lid geworden:
    18 jun 2010
    haha graag gedaan hoor. komt er binnenkort nog een filmpje?
    wil em wel is op 6s zien.

5. HanZie82

HanZie82

Lid geworden:
    10 jan 2009
    Pfff was al blij met 86,3KM/u met mijn stock slash en vond het ook al verrekte snel.
    Dit word/is echt een beest. Ben ook errug benieuwd hoe het met 6s gaat.

6. michael-broek

michael-broek

Lid geworden:
    6 apr 2010
    Die mij bekend voor komt :D

7. Stevez26

Stevez26

Lid geworden:
    28 mrt 2011
    Eindelijk wat nuttige update's voor het 160 km/h+ project
    Ik heb 2x 3600 mah turnigy 30-40c 3s lipo's klaarliggen om 6s runs te gaan doen. of ze krachtig genoeg zijn weet ik nog niet, maar het is goed "oefen" spul zeg maar

De plaatjes:
    De moeilijk te verkrijgen jaco foams die ik "gewoon" tegen kwam op marktplaats:confused: Ben er in iedergeval erg blij mee!

Naakt chassis

Alu tamiya servo arm
    wanneer het budget het toelaat komt er een savox in.

Ook heb ik XO-1 wielen en ipanema belted bandjes besteld, daarna gaat ik uitgebreid testen welke het beste zijn voor de speedruns.

Het recor in nederland ligt momenteel op 164 km/h dus we hebben nog een erg lange weg te gaan:D wel erg leuk natuurlijk:rolleyes:

gr Steve

8. DJLeonardo

DJLeonardo

Lid geworden:
    24 jun 2009
    Nog een weekje wachten....

mooi gebakje hoor. Die servo zou wel een goeie zijn stuurt toch een stukje nauwkeuriger. Wel een externe bec nemen want hj lust nogal wat sroom.

9. ElectrischeRutger

ElectrischeRutger

Lid geworden:
    31 okt 2011
    Ziiet er nogsteeds goed uit, steeds vetter zelfs! ;) Alleen lijkt hij niet echt veel meer op de Rustler he, er is een groot stuk veranderd :p

Ik blijf dit met alle plezier volgen!

10. Douwe74

Douwe74

Lid geworden:
    22 mrt 2010
    Goed bezig, ik ga mijn speed rustler ook weer eens van stal halen ;).

11. Tamaniac

Tamaniac

Lid geworden:
    2 aug 2008
    Vraagje aan de 'snelheidsrijders' hier; worden jullie auto's enkel voor de speedruns gebruikt, of mits plaatsen van bijvoorbeeld ander setje banden, andere motor & vertanding, ... ook om soms om wat rondjes te doen op bijvoorbeeld een parkeerplaats? Of zit dit er niet meer in vanwege de wegligging die enkel bedoeld is om in rechte lijn op de weg te blijven?

12. Douwe74

Douwe74

Lid geworden:
    22 mrt 2010
    Interessant, heeft iemand al een geschikte locatie? Bij m'n laatste poging belandde ik in het water dus bij voorkeur een mooie rustige strook super glad asfalt zonder lantarenpalen en minstens 20 meter verwijderd van water :D.

13. Stevez26

Stevez26

Lid geworden:
    28 mrt 2011
    nog niet maar dat kunnen we wel uitzoeken denk ik, wie zouden er nog meer geintreseerd zijn en een speedrun dag? Of dragracedag.

14. Stevez26

Stevez26

Lid geworden:
    28 mrt 2011
    ik gebruik mijn rustler juist 80% op parkeerplaats en maar 20% voor speedruns. Het mooie aan het FLM spul en lrp shocks is dat alles af te stellen is, ik kan er zelfs heel makkelijk een offroad afstelling er op zetten. Misschien dat ik dat binnenkort is ga doen ook :) puur voor de fun.

15. DJLeonardo

DJLeonardo

Lid geworden:
    24 jun 2009
    Same here. Ik gooi er andere bandjes op en ga zo offroad. maar mijn Slice is dan ook geen echte speedrunner maar meer een parkinglot basher.

16. Ceefman

Ceefman

Lid geworden:
    20 jul 2011
    Ik ben ook wel geinteresseerd in een speedrundag.
    Hebben hier in de buurt een super stukje asfalt liggen waar ik m'n runs doe. Helaas wel lantaarnpalen en een sloot op een meter of 3 a 4 van de weg.

17. ekstazie

ekstazie

Lid geworden:
    25 jan 2012
    hier zouden jullie eens kunnen kijken, maar niet op een zondag en voor de meeste denk ik ook verweg.

18. HanZie82

HanZie82

Lid geworden:
    10 jan 2009
    Waar is hier? Nieuwegein? Daar is niet zo veel plek.
    Heb de "wielerbaan" geprobeerd bij de put van Weber En het is echt te klein daar. Zelfs voor mijn slash die maar net iets boven de 80KM/u gaat...
    En bij de sluizen ligt ook een mooi plekkie maar daar mag het eigenlijk niet en is de baan te smal. ;)

Een echte dragstrip dat zou pas werken. Kan je ook meteen een quarter mile tijd neerzetten. :-D

19. ekstazie

ekstazie

Lid geworden:
    25 jan 2012
    ow, hij heeft me link er niet bij gedaan. maar het gaat om een plek in katwijk. het scum parkeer terrein. nieuw asfalt en geen lantaarn palen.

20. DJLeonardo

DJLeonardo

Lid geworden:
    24 jun 2009
    Noordduinseweg 3,2221 BL Katwijk Zh

Hmm beetje te klein denk ik

Deel Deze Pagina