Fatale stop van windows XP met easystar bij AFPD

Ik heb gisteren op een volledig legale AFPD de easystar van Multiplex van de site van Ipacs ( dus ook volledig legaal aangemeld) gedownload. Als ik zo'n kleine minuut met de easystar aan het vliegen ben, dan stopt mijn PC en start opnieuw op. Hebben nog mensen dit probleem al tegen gekomen.
Met alle andere vliegers of helikopters heb ik geen enkel probleem. Mijn AFPD versie is 1.9.7.11, dus nog vrij jong ge-upgrade.

als ik dit zo lees heeft dit probleem volgens mij niets met afpd of model te maken...
Heb het ook al een paar keer voor gehad en steeds was het spyware/ad-aware/virus.
Heb het steeds zelf proberen verwijderen met elk denkbaar programma ma lukte niet,computerzaak heeft het dan maar opgelost(volgens mij reset gewoon:s).
Je kan natuurlijk je gedownloade model uit de map"models" halen en kijken wat hij dan doet,doet hij het dan goed laat dat model er dan uit....

mvg sven

Ik heb de oplossing voor jouw probleem, heb nl. hetzelfde probleem gehad..
Ga naar: Start, uitvoeren, typ: dxdiag, ga naar geluid, en schuif dat balkje van de versnelling helemaal naar links zodat er geen versnelling is, doe dan opslaan en dan zou het moeten werken!

Grtz, Piet

Hallo,
bedankt voor de info. Ik had de easystar al verwijderd uit AFPD en met alle andere modellen zoals de twinstar heb ik geen enkel probleem.
Piet, jouw oplossing werkt prima. Ik vlieg normaal met helies, maar voor de fun ook af en toe eens met een vlieger.
Nu moet ik het probleem met mijn grafische kaart nog oplossen, het geheugen van de kaart is zeker zwaar genoeg voor AFPD, maar ik heb toch nog steeds een vierkant als schaduw van mijn helies. Ik moet Open GL eens downloaden via Ipacs maar weet niet welk type grafische kaart ik heb en kan dat ook niet zo drect terug vinden. (computers zijn mijn sterkste kant niet)

peter.c zei:
vierkant schaduw is normaal bij afpd

is te zien wat jij normaal vind:p

Ik heb namenlijk realistish schaduws(komen overeen met het model) majah heb ook een vrij goed graphishe kaart vandaar waarschijnlijk

mvg sven

Gust Heli zei:
Hallo,
bedankt voor de info. Ik had de easystar al verwijderd uit AFPD en met alle andere modellen zoals de twinstar heb ik geen enkel probleem.
Piet, jouw oplossing werkt prima. Ik vlieg normaal met helies, maar voor de fun ook af en toe eens met een vlieger.
Nu moet ik het probleem met mijn grafische kaart nog oplossen, het geheugen van de kaart is zeker zwaar genoeg voor AFPD, maar ik heb toch nog steeds een vierkant als schaduw van mijn helies. Ik moet Open GL eens downloaden via Ipacs maar weet niet welk type grafische kaart ik heb en kan dat ook niet zo drect terug vinden. (computers zijn mijn sterkste kant niet)

Om je type van Grafische kaart te vinden doe je net hetzelfde: Start, Uitvoeren, Dxdiag endan kijk je bij beeldscherm.
Daar vind je normaal je type etc. van je Grafische kaart terug!

Grtz, Piet

he Piet,

Ben jij in je vrije tijd een ICT-er of zo? 8O Je hebt een probleem opgelost waar ik al een half jaar op diverse forums een oplossing voor zocht. Fantastiesch man. Thanx.

Misschien heb je hier ook nog een oplossing voor: Mijn pc heeft een dual core processor 1,8 GHz, 2 Gig werkgeheugen en een Gforce grafische kaart 512 Mb. Genoeg lijkt me. Toch wordt, wanneer ik de rook activeer in AFPD het beeld schokkerig en het spel langzaam. Eing idee? :worship:

Greetz,

Leen

Leen zei:
he Piet,

Ben jij in je vrije tijd een ICT-er of zo? 8O Je hebt een probleem opgelost waar ik al een half jaar op diverse forums een oplossing voor zocht. Fantastiesch man. Thanx.

Misschien heb je hier ook nog een oplossing voor: Mijn pc heeft een dual core processor 1,8 GHz, 2 Gig werkgeheugen en een Gforce grafische kaart 512 Mb. Genoeg lijkt me. Toch wordt, wanneer ik de rook activeer in AFPD het beeld schokkerig en het spel langzaam. Eing idee? :worship:

Greetz,

Leen

Ja dat is normaal, rook is in elk spel zwaar.. :)

Back