fg met probleem.

Even los halen en op een vlak oppervlak liggen dan zie je het snel genoeg.
De test met remmen reinigger en of deo rond de carburateur spuiten gaat bij jou niet, om dat je de motor nog niet aan het lopen hebt.
Dat is een vaak gebruikte mannier om te kijken of er ergens false lucht (lees Pakking isolator probleem ) is.
Je gedacht over de isolator klopt snellere stroming door het venturie model en afscherming van de warmte.
Helemaal goed dat zijn de Jonge mannen die wat leren en het ook snappen .
IK ZEG DAAR WORDT IK BLIJ VAN .
 
Jup.. bijvoorbeeld op de werkbank leggen
is de isolator krom?

dan kan je hem weer recht schuren. Gewoon schuur papiertje op de tafel leggen
Als hij recht is moet je hem er weer opdraaien als hij dan weer krom trekt is de cilinder krom
 
Het probleem daarmee is dat je hem dan misschien scheef schuurt..
En dan klopt de flow van de brandstof misschien niet meer..
 
Update van mijn auto,
Ik en mijn vader hebben net even geprobeerd en hij deed het meteen ik was super blij. :) :)
Allemaal super bedankt voor jullie reacties en tip!!!

Groetjes sjoerd
 
Staan de carburateur afstellingen op de fabrieks afstellingen?

ik gok op een benzine (afstel) probleem.

mike.
 
@mikei: de nodige onderdelen moesten vervangen worden, de stationair naalt stond te laag.

ik heb vandaag al weer gereden hij loopt goed moet alleen nog wat rustig aan rijden wat moet hem nog inrijden.
 
Kijk het is zo als je de reactie's van de juiste mensen gebruikt dan lukt het.
Of ik daar bij hoor ?? maar goed lezen enz doet het meeste.
Veel plezier met je wagen even langs komen bij raco is iets te ver denk ik.
 
Back
Top