fg stadium 2wd ,fg baja buggy 2wd

• Topicstarter Topicstarter collin13
  • Startdatum Startdatum
C

collin13

Guest
:Dhallo ik heb 2 fg auto`s gezien die me wel leuk lijken en dat zijn een fg stadium 2wd en een baja buggy 2wd maar welke is het best en doet het het best OFF ROAD als iemand er ervaring mee heeft kan die het dan laten weten???
ik heb nu een centr4 die echt gaaf en goed rijdt en ik heb ook een kyosho inferno mp7.5 sport 3 waar ik veel mee rij bij ons in de buurt waar een bouwterein ligt ik ga binnenkort in utrecht rijden in overvecht waar een of en onroad baan is
gr collin

Maak mij niet welke FG Statuim of FG baja buggy... biede is zelfde chassis op paar aanpassing na... Als je schans springen wil, raad ik statuim.

Maaaree? Cen Tr4? komt bekend voor mij, ik had zelf ook Cen Tr4. (is al lang verkocht)

Verkeerde topic... Verplaats even naar Bigscale topic ;-)

Wel,ik heb zelf een FG stadium truck (met monster wielen)
en dat is een zeer goede wagen,echt een aanrader :-D
hij gaat erg snel (net zoals een baja buggy,die gaan ook wel snel)
en...ja,ik heb er gewoon absoluut geen spijt van dat ik hem gekocht heb.
en daarbij vind ik een stadium of monster ook nog eens mooier dan een baja,maar dat is persoonlijke smaak he.

Als je graag hard rechtdoor wilt gaan door allerlei hobbels, klei, gras, modder voldoen ze beiden. Wil je af en toe ook een bocht maken op hoge snelheid, dan ben je met een Baja beter af. Die ligt wat lager. Een ST is wat beter geschikt voor het springwerk. Nou ja, die springt niet beter, landt beter :) . Dubbele shocks voor en achter. De draagarmen zijn voor ook wat beter berekend op het springen. Eigenlijk is het verschil tussen een Baja en ST/MT alleen de dubbele shocks, andere voorophanging en andere wielen.

hpi baja 5b

hallo ik heb nog een auto gezien (hpi baja 5b) maar is dat wel een goede auto. gr collin13:D

zeker een goede wagen
maar heeft maar 23 cc motor en is 2 wd
de baja 5B SS heeft weer een 26 cc motorblok en tuning uitlaat maar moet je wel zelf effe in elkaar schroeven.

INFO KLIK HIER

Laatst bewerkt door een moderator:
oke ,maar dat is geen probleem kan er bij kope en scheelt weer werken

De ST -versie heeft niet echt bakken grip, dankzij het "onroad" -achtige profiel op de banden. Menigeen zet zijn ST wielen te koop voor een setje MT wielen.

Baja of Marder hebben véél grip, doch als hobbyrijder rij je dikwijls op redelijk grof terrein, en rij je ze dikwijls vast.

Heb al vanalles geprobeerd, mij bevalt de MT me het best!

Hallo, Ik zouw gaan voor de FG baja buggy heb er namelijk zelf ook een (standaart) en heb al wat gewaagde sprongen gedaan, en heb nog maar een keer stukken gehad en voor maar 10 euro gerepareert, ik vind met de fg baja buggy kan je lekker springen en kan je lekker harden draaien mee maken dus mijn voorkeur gaat naar de fg baja buggy.
Gr YS Buggy :)

Back