Fh 12 topsleeper

Wou vandaag beetje aan de streamline knutsselen.Vond geen inspiratie,tot mijn oog viel op een volvo cabine.
Gemeten afgeplakt gechopt.Moet een volume combi gaan worden zoals Hartog & Bikker ze hadden lopen.
Mvg Bernd

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
moek nog kijken ,het chassis kom op lage banden. Zal om en om de 25 26 cm zitten.
Zo nu weer verder aan de Streamliner.
Mvg Bernd

hij wil zo'n duivenkot bouwen zoals wij dat hier noemen :lol:
Stichting BuzzyBeeForum • Toon onderwerp - Volvo FH12 - 1e generatie
op deze pagina kan je er 1'tje zien

Je bedoelt eigenlijk een Topsleeper met een staanplaats achter het stuur.i.p.v. een zitplaats.
Want de toplsleepers hebben haast geen ruimte om te zitten wel op te staan, hahahaha ! :cool: ;)
Wat een hondenhokken waren dat zeg !! :( :(
Totaal geen comfort voor de chauffeur ! :( :(

De Bruin uit Surhuisterveen, later Vos, die had heel veel van deze Volvo topsleepers, 2 verschillende soort topsleepers.

img507-BorderMaker.jpg

Laatst bewerkt:
ik vroeg enkel maar wat voor een opbouw/laadbak er op zou komen,en daar zie ik in vorige berichten helemaal niks over,
tip:die lage banden vind je op de site van rc4wd 2 stuks 10 dollar,
ik heb tijdje geleden de daf 95 1:16 van moeijes zwaag gemaakt met ook zo n korte cabine,staat nu bij daf wognum

ik vroeg enkel maar wat voor een opbouw/laadbak er op zou komen,en daar zie ik in vorige berichten helemaal niks over,
tip:die lage banden vind je op de site van rc4wd 2 stuks 10 dollar,
ik heb tijdje geleden de daf 95 1:16 van moeijes zwaag gemaakt met ook zo n korte cabine,staat nu bij daf wognum
foto link 7 is toch heel duidelijk hier ging het over.De DAF met lage bandjes hebben wij al een paar jaar geleden gemaakt.Naar het concept van moeijes.

adrie
ik bedoel de opbouw laadbak laadruimte kast of hoe je het dan ook mag noemen,in elk geval ik bedoel het deel wat er ACHTER de cabine komt!!!
en NIET wat er BOVENOP de cabine komt:D:D:D

Back