ik ga op de gok, ik voel me nog heel erg beroerd, en men consentratie is 0,0. Reden..(so dat jullie niet an me kop zeure ) vorige week zaterdag ben ik bewusteloos op de grond gevallen, heb ook een hardstilstand gehad. Maargoed, het schijnt te komen door dat er GHB in mijn drinken is gegooit, Tot morgen!!!
Foto's hier; fotos-nk-f3p-zondag-24-1-markelo Heb nog wat losse filmpjes van Derk zijn kunsten na afloop van de wedstrijd, die zal ik later nog online zetten... Groeten Alexander.
Met de F3P wedstrijd in Markelo is er alweer een mooi Indoor seizoen afgesloten. Erg leuk om te zien dat iedereen in 4 wedstrijden tijd toch behoorlijk wat groei in zijn kunnen laat zien. Alle winnaars en de nieuwe nederlandse kampioenen nogmaals van harte gefeliciteerd! De uitslagen staan inmiddels op f3p.nl -> uitslagen 2007 de gebruikelijke score-overzichten worden vanavond of morgen verstuurd. Tot ziens Groet Winfried
Ik vond het ook een heel geslaagd f3P seizoen! Vooral de gezellige sfeer onder de piloten maakt het heel leuk. Volgend jaar wil ik waarschijnlijk weer mee doen,en dan eigenlijk ook met de AM's Complimenten voor de organisatie!!! Groeten, Marcel
Marcel, als je er graag nog een paar in Belgiƫ vliegt, we hebben er nog 3 te gaan. Als je tot bij mij geraakt kun je meerijden. Nu zondag gaan we naar Charleroi voor de gps : Avenue Paul Pastur nr53, 6032 Mont-Sur-Marchiennes groeten, Peter PS : proficiat aan alle piloten met hun resultaten.
Bedankt voor de tip Peter! Maar ik hou het indoorvliegen nu weer even voor gezien hoor(op een paar indoormeetings in de buurt na),ik sta weer te popelen om buiten aan de gang te gaan met de heli's nu het steeds zonniger en warmer word Groeten, Marcel