Fly in 10 Juli bij de MVSB te Son en Breugel

Even aan iedereen die aanwezig was bij de fly in en er mee voor gezorgd hebben dat deze dag zo ontzettend geslaagd is. Bedankt!!!

Het was een super dag, alles zat mee.
Goed weer
Gezellige sfeer
Mooie kisten

Laat de foto's en filmpjes maar komen.
Volgend jaar weer.

Even aan iedereen die aanwezig was bij de fly in en er mee voor gezorgd hebben dat deze dag zo ontzettend geslaagd is. Bedankt!!!

Het was een super dag, alles zat mee.
Goed weer
Gezellige sfeer
Mooie kisten

Laat de foto's en filmpjes maar komen.
Volgend jaar weer.

Jonh,

Zoals de afgelopen jaren

Het was weer een gezellige sfeer, en top geregeld.
En de BBQ was ook weer top !

volgend jaar ben ik zeker weer van de partij !!!

Ik vond het weer een geslaagde flyin. Volgens mij had iedereen het wel naar zijn zin en hoop dat wij als evenementen commissie van de MVSB er weer een geslaagd evenement van hebben gemaakt. We hadden het weer gelukkig mee en ook niet geheel onbelangrijk de piloten. Het was weer een leuke en entousiaste groep. Daarvoor wil ik alle gast piloten bedanken namens de MVSB.

Volgend jaar gaan we waarschijnlijk een show organiseren, vanwege het 35 jarig bestaan. En anders wordt het gewoon weer een flyin. Dus iedereen is sowieso volgend jaar weer welkom!!!!

Leuke video! Iets te gierig geweest met choken waardoor hij pas laat aansloeg, hehehehe:)

Thanks voor de nieuwe video's!!! Ik zie ook een leuke maïshangscéne vanaf 6:50 in de video van 13 juni:p

Back