Hallo iedereen, De reacties van de piloten en het publiek waren zeer positief. Prinsenbeeknieuws heeft het volgende artikel geplaatst. Gr, Henk
Ik vond het leuk georganiceerd jammer dat ik niet iets vliegklaar had wat daar vliegen kon volgende keer beter maar ik ben blij geweest te zijn
Ik ben zaterdagmiddag gaan kijken. Petje af voor de organisatie en de vliegers. Er was echt iets te zien en alles werd van commentaar voorzien waardoor voor de toeschouwers duidelijk was wat er gebeurde. Ik heb helicopters dingen zien doen die je met eigen ogen moet zien. Een quadcopter die opnames maakte en grote zwevers die opgesleept worden. Kortom zeer de moeite waard en een goede promotie voor de modelvlieg hobby.
Jammer van de regen in de loop van de middag, maar heb me prima vermaakt! Veel vragen vanuit het publiek kunnen beantwoorden wat wel gewaardeerd leek te worden ... Toch zelf nog even kunnen vliegen en een hoop moois gezien en (alleen maar) leuke mensen ontmoet. Wanneer gaan we weer ? Bob
wij katwijkers hebben weer genoten dit weekend. zoals gewoonlijk weer een top weekend gehad . ARIE EN RC HELISHOP BEDANKT!! EN TOT IN 2013 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb het goed naar m'n zin gehad, en zeker het nachtvliegen was echt gaaf. Hopelijk kan volgende keer de grote Yak mee! Grt Ron
Hallo iedereen, ik wil iedereen van harte bedanken die heeft deelgenomen aan de vliegmeeting. De verwachten zijn ruimschoots overtroffen. Mede door de piloten, vrijwilligers is het een super weekend geworden. Ook het publiek is met grote getale komen kijken. Er zijn rondom 600 toeschouwers geweest om het fly-in te bezichtigen. Foto's volgen zsm. Gr, Henk