Hallo, ik heb rode folie gekocht om mijn zwevertje te bespannen , nu mijn vraag: de vleugel bestaat uit 5 stukken die onder een behoorlijke hoek van elkaar staan , in hoeveel stukken snijdt je de folie dan? voor iedere vleugel helft? dus 2 stukken of voor ieder vleugeldeel dus 5 stukken of voor de hele vleugel uit een deel? mijn lijkt uit 5 delen het voor de hand liggends maar ik hoor graag jullie mening.
En nog een vraag , ik wil het gewoon met de strijkbout van mijn moeder doen , moet ik nog een theedoek tussen de bout en de folie doen zoals op mijn club als tip werd gegeven of is dit niet slim? en hoe test je of je bout op temperatuur is? ik weet dat je de heetste stand test door er folie op te leggen en kijken of dit vervormt maar hoe de laagste stand?
ik hoop dat dit hier hoort anders verplaats het maar :wink:
En nog een vraag , ik wil het gewoon met de strijkbout van mijn moeder doen , moet ik nog een theedoek tussen de bout en de folie doen zoals op mijn club als tip werd gegeven of is dit niet slim? en hoe test je of je bout op temperatuur is? ik weet dat je de heetste stand test door er folie op te leggen en kijken of dit vervormt maar hoe de laagste stand?
ik hoop dat dit hier hoort anders verplaats het maar :wink: