forum - werkschepen - dag........

Discussie in 'Werkschepen' gestart door Ronald, 1 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roel van Essen

Roel van Essen Forum veteraan

Lid geworden:
    13 jul 2002
    :lol: Oké....
    Dat is dus vanaf Biddingtown richting The Hague met 4 boten:
    Kormoran: kanaal 64
    Parat: kanaal 79
    S100: kanaal 3
    Salina (vermomd als directieschip) kanaal 84

En Kor natuurlijk: maakt niet uit op welk kanaal je zendt, hij luistert toch niet...
    Ehhhh..... Ronald: tafels nog nodig?

Roel

2. DreBo

DreBo

Lid geworden:
    4 dec 2002
    Naar richting Den Haag:

Rembertiturm kanaal 90
    Smit Siberie kanaal 90 , nog in aanbouw maar kan waarschijnlijk wel al varen dan :roll:

André

3. Ronald

Ronald

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Hey Andre,

Ik ben erg benieuwd naar je Smit Siberië.
    Ik heb je site regelmatig bezocht en de boot (een sleper is geen schip) ziet er geweldig uit.

Ehhhh Roel,
    Die tafels........
    Laat ik je zo snel mogelijk weten.
    Weet niet wat te doen nog, het is geen locatie waar je publiek kan verwachten, aan de andere kant als er genoeg deelnemers komen dan probeer ik het wel in de media te krijgen.

En die ontvanger, staat die wel goed open bij Kor???
    Wij vragen ons regelmatig af of er geen kroketten of frikandellen in die ontvangers verstopt zitten :wink:

groeten,
    Ronald

4. andros

andros

Lid geworden:
    30 sep 2002
    De HMBC heeft op 13 september bij Madestein wel een paar tafels beschikbaar. Een tafeltje extra kan geen kwaad. Stoelen zijn beschikbaar.
    Een roeiboot is ook aanwezig.
    Vanaf hoe laat kunnen we jullie verwachten. Is 10.30 uur een mooie tijd?
    Nog even een opmerking over het water. Er kunnen vissers langs een deel van de kant zitten. Als we daar uit de buurt blijven is er geen probleem.
    Als de wind verkeerd staat, kunnen er flinke golven staan.
    In onze "Hut" is de koffie 50 cent. In het restaurant/partycentrum E 1,70. Eten kan in het restaurant, maar een meegebrachte boterham is voordeliger.
    Tot ziens op de 13e september.

5. Roel van Essen

Lid geworden:
    13 jul 2002
    Kor's ontvanger zit inderdaad soms vol met 'kleffe hap', maar ja, dat is inherent aan pubers... :wink:
    Met vissers heb ik een hele goede relatie: Vanaf de Kormoran zet ik regelmatig boeien (kleine dobbers) uit, dus dat schept een band. :lol:
    Kor en ik hebben in de vakantie een keer op Madestein gevaren, en geen conflict gehad met de vissers die daar zaten. Een beetje uit de buurt blijven en niet vlak langs die dobbers scheuren... Geven en nemen heet dat, geloof ik? We vonden het een prachtige locatie!

Kom op mensen, ook al is het misschien een eind rijden: het is gezellig, je komt weer eens anderen tegen en wellicht de laatste keer varen van dit seizoen! Gewoon komen dus! :p

6. Ik denk dat ik niet meer kom.
    Bijna 160 km in de auto zitten vind ik toch wel een beetje teveel.
    (ook omdat ik zelf geen vervoer heb en mijn ouders moeten rijden).

Sorry, maar misschien de volgende keer!

7. No1Uno

No1Uno Guest

Hmmmm 13 september.. Das nog ehhh... 18 dagen....

Dat wordt doorbouwen. Ik ga wel mijn uiterste best doen om um dan redelijk klaar te krijgen. Het lijkt me waanzinnig om al die scheepjes samen te zien drijven 8)

Zal kijken of mun pa en broertje ook mee willen. Dan komen we in totaal met 3 leuke zeilertjes.

Kga toh maar eens kijken zo of ik nie nog een dagje vrij kan nemen.... Schiet de bouw wat meer op :lol: want krijg er de kriebels van :roll:

Grtx en wie weet wel tot ziens dan ;)

Marco

8. NVM

NVM

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    ik verwacht wel foto's hier!! ik ben erg benieuwd naar de schepen..

Robert

9. Ronald

Ronald

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Hoi Robert,

Om foto's te mogen uploaden moeten we vrienden zijn, toch?? :wink:

anders maak ik wel even webpaginaaatje....................

ciao, Ronald

10. NVM

NVM

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    haha.. leuk hoor... :wink:

Roel is vriend..

robert

11. andros

andros

Lid geworden:
    30 sep 2002
  12. Roel van Essen

Lid geworden:
    13 jul 2002
    O, opluchting! M'n hele dag is weer goed! IK HEB VRIENDEN :!: :!:
    (en nog officieel vastgelegd ook... Wat een luxe!)
    Maarre.... Koekie-Boy: die 160 km in de auto zitten is natuurlijk géén, ik herhaal: géén, excuus om niet te komen... :x
    Wij wonen in Biddinghuizen ("Rollercoaster-hoofdstad van Europa" 8O ) en met mijn luxe bolide is het een half uurtje extra tuffen om even via Driebergen te rijden....
    Tenzij dat je giga-grote schepen hebt; maar ik heb het nagekeken in de topic: "Wat voor vloot hebben jullie?": je had een bootje van 90 cm, en nog plannen om iets anders te bouwen?
    Nou, dat kan wel achterin de kofferbak! (of jij natuurlijk, je mag kiezen...)
    Laat maar even horen hoe jij (en je ouders) daarover denken :roll:

Roel

13. Ronald

Ronald

Lid geworden:
    2 sep 2002
    @ Roel,

Geweldig, dat is de echte modelbouwersspirit.

@ de man die we niet kennen

Het is wel de bedoeling dat je met werkschepen komt, dus plak op je boot een sticker met tekst, voor ideeën kijk een stukkie terug in deze topic. :wink:

De HMBC is zoals blijkt erg gastvrij, dus laten wij dan ook zo aardig zijn om in grote getale op te komen dagen (ja dit is een verkapte oproep om toch vooral te komen :lol: )

ciao, ronald

14. @ronald,
    ik vaar met de salina niet op kanaal 84 maar op 85!!! foutje, kan gebeuren.

@robert,
    bedankt voor die opmerking naar pa toe...hij krijgt nu capsones :?

@kapitein koek
    uiteraard pas je ook nog in de luxe bolide met ingebouwde ventilator....en chaffeur niet te vergeten

@pa,
    we wonen in de rollercoaster CAPITAL of europe. Het is en blijft een amerikaans bedrijf....laat het ze niet horen :D

@everybody,
    ik krijg er steeds meer zin in :lol:

15. Hannibal

Hannibal Guest

Okay small change of destination!

Als alles meezit kom ik ook met de Veluwe en de Amsterdam.
    Beide op 40Mhz kanaal 87

Hilse fra Norge :) :D

16. bol

bol

Lid geworden:
    30 apr 2002
  17. DreBo

DreBo

Lid geworden:
    4 dec 2002
    even een algemene vraag:

Wat doen we als het slecht weer is, denk aan met bakken uit de hemel vallende regen?
    Is er een mogelijkheid om tijdelijk te schuilen eventueel met model?

André

18. Toen wij op vakantie waren zijn we daar langs gegaan en er staat een clubhuis. Als er mensen van de hmbc komen neem ik aan dat we daar kunnen schuilen. En niet te vergeten staat er op kruipafstand een groot recreatiecentrum. Oftewel restaurant enzo. Als we die mensen even lief aankijken... :D

19. Ronald

Ronald

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Zelf heb ik zoiets, als het echt takkeweer is dan blazen we het af.
    Maar dan moet het echt takkeweer zijn. :eek:nweer:
    Wat ik wil doen is........

De mensen die aan hebben gegeven te willen komen krijgen in een PB mijn gsm nummer.
    Die kunnen 's morgens nog bellen als ze willen om te horen hoe slecht het is. Kijk is het mooi weer hoef je niet te bellen maar als het er dreigend uitziet, dan kan er gebeld worden.
    Ik begrijp dat het voor velen een heel eind rijden is en dus vroeg van huis willen, dan kan je dus ook gewoon vroeg bellen!! al is het zes uur, maakt niet uit (ja ik weet wat ik nu zeg.......)

Zelf zorg ik wel dat ik er ben, voor hen die hun boot/schip ook met slecht weer laten varen.

En schuilen.........
    De auto's kunnen echt op een paar meter van het water geparkeerd worden, dus daar kunnen de schepen dan wel even in terug.
    Voor de mens.....
    Er is een vrij groot restaurant aan het water een kleine 75 meter verderop. En de HMBC heeft er een 'keet' staan (sorry als ik het verkeerd zeg, moet echt dit weekend ofzo even gaan kijken en kennis maken..... :oops: )
    misschien kan daarin ook wel geschuild worden.....

groeten uit de Hoek, waar het nu plenst van de regen, maar ach wat nu valt valt de dertiende niet :lol:

20. No1Uno

No1Uno Guest

Uiteraard ga ik nie alleen met de zeilers komen ;) Probeer, let wel probeer, de slepers mee te nemen tuurlijk... Maar daar mun zeilertje dan net af is waarschijnlijk, kan ik die echt nie thuis laten :lol:

Schepen die dan komen zijn :
    de Backard van Smit geloof ik, moet ik wel de gehele binnenkant herbouwen naast de bouw van mun zeilertje, dus weet nie ofdat dat gaat lukkuh,
    De k geloof Amsterdam van Smit. Boot is al ehhhh.... 10 jaar oud ofzo, maar ziet er nog uit om door een ringetje te halen. Flinke motor erin, en een metertje lang ofzo.

Kanalen zijn ehh... voor de Banckard 27.195, de Libera Ocean op 40Mhz kanaal 85, en de Amsterdam heb ik geen idee van. Moet ik alle spullen eerst ophalen bij mun ouders... Staat allemaal nog daar ;)

Beloof nog nix, maar doe wel mun best om te komen. Lijkt me leuk om een aantal van jullei eens int echt te zien, en ervaringen uit te wisselen.

Owja... Ennuhh Ronald... Zeg maar Marco tegen de man die je nie kent ;)
    ** Vind Man ook nog eens zo' n groot woord ;) Zit al jaren in mijn jeugd ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina