In het begin kwam alles bij mij er zo door. Van de laatste 4 pakketten (waarde tussen $20 en $200) kwam er maar 1 goed door, en dat was de kleinste.
A, oke grootste order op het moment is het volgende: Insta-Set CA Accelerator 8. oz 1 Reserved GWS EP Propeller (RD-8043 203x109m 1 Reserved TURNIGY Plush 6A /.8bec/6g Speed C 1 Backorder TURNIGY 2204-14T 19g Outrunner 1 Reserved 2mm Gold Connectors 10 pairs (20pc 1 Reserved HXT500 5g / .8kg / 10sec Micro Ser 4 Reserved Rhino 2620mAh 3S 11.1v Transmitter 1 Reserved Male JST-XH <-> Female Polyquest 1 Reserved Hobbyking 8 Point Snap Knife with 1 Reserved Flat 26AWG servo wire 1mtr (R/B/W) 2 Reserved Hopelijk komt die er zonder problemen doorheen
We zullen het meemaken. Moet je op alles ook de inklaringskosten etc betalen. Heb namelijk 2 flesjes secondelijm besteld, zou wel heel zuur zijn als ik daar een bak met geld belasting voor moet dokken... Ik hoop op het beste.. Ik heb voor de zekerheid ook bij himodel maar een 19 grams motortje en 6A regelaar besteld, omdat daar alles op voorraad was. Hopelijk zijn die op tijd binnen, zodat ik in Middelburg met een eigen toestel kan vliegen (Click van Ron overgekocht, zonder motor en ESC)
Zo lang er iets op Backorder staat, wordt er niets uitgeleverd. 8O :evil: Dus het wacht sowieso tot alles leverbaar is. Op zich is het geen zware hoeveelheid, zeker onder de 750 gram, en het past in een klein doosje. De kans dat dit zonder probleem bezorgd wordt, is heel groot.
Tsja.. dat dacht ik van mijn laatste 2 kleine bestellingen ook.. maar backorder zal idd niet gaan helpen
Dat weet ik, dus daarom ook bij himodel extra besteld. Ook omdat het allemaal zulke (extreem) kleine pakketjes zijn, verwacht ik dat het meeste er doorheen gaat. En dan nog, nu moet ik misschien voor 2 pakketjes per stuk 12,50 inklaringskosten betalen en +-25% belasting, ik heb ontzettend veel geld bespaard de afgelopen tijd door in hongkong te bestellen Kost me dan wel even €45, maarjah, dat kan je niet tegenhouden...
ACW zit in Japan. en ik geloof dat de eigenaar een amerikaan is... het is tevens de 'thuisbasis' van hyperion, de eerste plek die het merk verkocht (dus niet die hyperion.eu oid) En in het weekend bestellen is vrijdag in huis, al heel vaak gehad. Maar mooi dat rct ze nu weer heeft. En idd, op de site zetten op voorraad en dan niks hebben is een goede reden daar nooit meer te bestellen. Hezik, ga je nog trimmen/trainen voor de wedstrijd?