FPV, multicopter videos enz

De Flip frame filmt ook wel heel strak , maar de TBS daar heb ik nog serieuze jello op.
Nja , komt wel goed, effe tijd maken om een manier te vinden voor de Gopro goed te bevestigen..

Klopt , is altijd wel riskant...
Boris heeft denk ik nog een gekker opname waar hij bijna op mij vliegt!
Die dingens gebeuren wel eens ;)

In de zomer wordt het veel leuker vliegen , vandaag kon ik amper nog sturen , men vingers waren helemaal verstijfd en bijna gevoelloos van de kouw!

Hoe kan zoiets goed aflopen. Ik lieg als ik een centimeter zeg!
vlcsnap-2013-01-13-23h57m51s0.jpg

Ik vloog ook achter jou, maar je ging ineens heel hard naar links en heb ik mijn throttle net los kunnen laten en misschien 5millimeter onder jou door vliegen :D

Hier ook
vlcsnap-2013-01-14-00h02m31s155.jpg

Heb net de Iconic-X besteld en 3 extra armen , zal ze nodig hebben.
Wel leuk dat die kerel een factuur maakt van 30$ zo zijn de douane kosten lager!

Moest iemand interesse hebben in de TBS frame en de openpilot CC3D laat het maar weten..

Ja Ken is wel relaxed. Aan mij had ie het als "gift" gestuurd. Die van jou kun je ook inklappen. Jij krijgt de versie 2. Is wel makkelijker met vervoer.

Ik ben niet zo voor dat inklap gedoe , dat hoeft voor mij niet maar geen ander keuze.
Als je de armen wilt inklappen moeten de esc draden ook langer zijn en dat is net iets minder netjes af te werken.

Wou eerst de Qav , maar na ik wat foto's en filmpjes heb gezien van crashes ben ik afgehaakt.
Das geen frame voor mijn vliegstijl , 1 lichte crash en alles staat krom!

Ik ga nog zoizo nog een flip frame bij bestellen volgende maand.
Op al men quad's komen er Nanowii bordjes op....

Roni weet je nog dat ik zei dat mijn quad heel even instabiel werd en ik zei alsof het leek alsof ik turbulentie van iemand anders zijn props even voelde? Dat waren wij die boven mekaar vlogen :D
vlcsnap-2013-01-14-14h58m11s26.jpg

Had jij dat in de gaten? Ik zie dat nu pas in de gopro beelden.

Ha , nee had ik niet opgemerkt.
Men beeld was barst slecht als ik samen met jou vloog.
Was elke keer men beeld kwijt , zo het kunnen dat het door de 1000mw vtx van jou komt??

We hebben samen paar mooie rondes gehad zonder dat jij problemen had toch. Volgens mij had je dat meer als jij en max samen vlogen dacht ik zo. Een keer zat ik dichtbij jou met mijn uhf en had je ook wat last.
Ik weet nu waarom mijn beeld op mijn f450 weg was bij het zand een tijd geleden. Toen ging iemand met een 2.4ghz besturing vlakbij mij staan. Dat had ik met philippe ook. Hij had zijn zender aan 1meter naast mij en had precies hetzelfde, alleen dit keer had ik het snel in de gaten en ben gelijk naar atti omgeschakeld en beeld was net genoeg om wat te zien. Philippe zet zijn zender uit en het was weer perfect. Heb voor de rest de hele tijd stukje verder ervanaf gezeten en het ging goed.

Back