FPV, multicopter videos enz

Goed bezig Danny!..en een mooie plek om te vliegen,stiekum ben ik best jaloers want zelf moet ik altijd wel een eindje van huis weg om wat ruimte te hebben..
Binnenkort weer eens een paar weekjes vrij en meestal zwerf ik dan wat rond om mooie plekjes op te zoeken die anderen hebben aangegeven.
In Limburg ben ik nog niet geweest maar zal er zeker nog eens gaan kijken 8)

Als je naar Z-limburg zou komen,, laat maar wat weten dan
weet alle sluipweggetjes !!

vandaag nog steeds veel wind, wou eigelijk eens boven water gaan vliegen
dat laat ik dan maar even achterwegen (hahaha)

vandaag nog steeds veel wind, wou eigelijk eens boven water gaan vliegen
dat laat ik dan maar even achterwegen (hahaha)

Had net dat mijn video signaal eventjes wegviel terwijl ik boven het water vloog.

Quadcopter een halve slag gedraaid en had gelukkig weer beeld. (Inverted V antenne) :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Voorlopig nog een paar weekjes werken...hopelijk is het nog een beetje nazomer in september. Het seizoen werkt niet echt mee,het is hier nu aan het regenen...pfff
Als ik in de buurt kom geef ik wel een seintje 8)

Grtz Goser

helemaal nieuw hier kwa drones, quadcopter en fpv,
weet alle 3 niet wat het inhoud maar het lijkt me wel een zeer
intressant iets,
Vlieg nu alleen helicopters.
kan iemand uitleggen wat het precies inhoud en is het moeilijker te vliegen
als een cp helicopter.
zon stukje over een weiland vliegen en direct filmen lijkt me echt geweldig
is het mogelijk met gps dat hij zelf vliegt en ook terug komt in de tuin bijvoorbeeld??

Autonoom vliegen met je toestel is verboden. De discussie daarover is op een ander deel van het forum te vinden.

We vliegen niet met drones maar met Multicopters. Ik zou je ook adviseren om klein te beginnen en handmatig te leren vliegen.

Tip van de dag. Niet fpv vliegen op het erf van een boer met grote honden :D

Gelukkig bleken ze best lief te zijn. Pfffeeww

Ik zag al in mijn videobril dat er iets over het pad aangelopen kwam. Echt niet leuk als je honden in de buurt hoort blaffen terwijl je nog aan het vliegen bent. Hier nog een stukje video van mijn 808 #16 camera. Het was al 21.30 uur dus de kwaliteit is niet super door het slechte licht.

Vandaag heb ik mijn setup iets veranderd.
En ik moet zeggen het heeft goed gedaan aan het beeld :)
Gebruik nu weer de originele gopro mount en case en dit heeft de jello compleet weggenomen. Ook de schokken zijn een hele hoop verminderd.
Daarna de video eventjes door Prodad Prodrenalin gehaald om alles nog iets smoother te maken als test en moet zeggen dat ik toch al tevreden ben over het resultaat van deze test.
Er kan altijd nog wat verbeteren in het beeld en mss moet ik maar opnemen in 1080p in plaats van 720p om nog beter resultaat te krijgen.
Wat formaat nemen de meeste hier ?

Neway hier ook het filmpje van de test :

Grts Dave

@menno: super KIXS zo tussen die bomen heen vliegen :thumbsup:!!!!

@AndaInC: volgende X netjes in het parkeervak landen/parkeren hahaha (is nog plaats genoeg hoor)

Goed bezig Danny!..en een mooie plek om te vliegen,stiekum ben ik best jaloers want zelf moet ik altijd wel een eindje van huis weg om wat ruimte te hebben..

Jaloers zijn is eindeloos Goser en niet echt functioneel.
Jij hebt een mooie bl gimbal die ik weer wil hebben.:rolleyes:

Vette filmpjes weer zeg...men... Mooi rustig gevlogen.. En super strak beeld... Neem even aan dat jullie met fpv erop vliegen? Want op die hoogte vanaf de grond wordt het voor mij best lastig te zien hoe hij hangt...(met fpv natuurlijk geen last van)

Kan niet wachten tot mijn mobius actioncam binnen is....

Filmpje van zondag met veeeel wind !!
moest de vlucht afbreken door het :onweer:
spullen snel ingepakt en rennen naar de auto hahaha

Toch ook hier even trots mn eerst flip en rolls met mn tricopter showen :D

Beetje shaky and all maar moet nog wennen aan de hogere pitch en aileron

Back