FPV, multicopter videos enz

Super vlucht Ruben!

Hier de maiden van de 2208 2000kv motoren! Power house setup!

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekkere flow mannen!
Daar kan ik nog niet aan tippen met m'n derde vlucht met de mini.
Wel erg leuk om de gaatjes op te zoeken waar je ze niet verwachtte :)

Perfect vliegweer deze avond, dus mooi even tijd voor wat practice :-).

Woww .. gaat lekker man !!

Hier de maiden van de 2208 2000kv motoren! Power house setup!

Wat een POWAHHH!!!

kan niet wachten op mijn 330 Prototype 2.0 :D
wil je AUB stoppen met die vids maken .. wordt GEK hier !!!!

Daar kan ik nog niet aan tippen met m'n derde vlucht met de mini.
Wel erg leuk om de gaatjes op te zoeken waar je ze niet verwachtte :

TUIN-Vluchten zijn SUPER COOL !!!
-lekker de reserve-onderdelen dicht bij
-Koud drinken in de buurt
-lekker FPV'en met Muziek op de achtergrond :D

TUIN-Vluchten zijn SUPER COOL !!!
-lekker de reserve-onderdelen dicht bij
-Koud drinken in de buurt
-lekker FPV'en met Muziek op de achtergrond :D

Afgezien van het koude drinken heb ik de rest sowieso bij me als ik ga vliegen :)

Ik moet wel zeggen dat ik super tevreden ben met mijn nieuwe anti jello methode. Bij één crash was ik een half blad kwijt van een prop, hij vloog nog net, dus ik heb even een extreme testcase gedaan: nul jello :D

full

Ik heb alleen wel problemen met HQProp 5x4 props op de RCX motoren. de asmaat van de props is net een fractie te klein of de as van de motoren is net een fractie te groot. Ik kan ze er redelijk met de hand op vast maken, maar los is een drama.
Heb er ééntje los moeten zagen zelfs :(

ja die HQProp 5x4 zijn net iets te klein kwa prop maat, ik krijg ze op de cobra's er ook niet goed op, de 5mm ringen zijn wel perfect, dus meestal ga ik een keer met de veil op en neer, dan ringetje erin en het zit perfect.

Ik heb nog een body reamer van mijn tijd met de auto's, die is erg handig omdat ie mooi in het midden blijft met het ruimer maken van het gat. Ik had hem op dat moment alleen niet verwacht nodig te hebben. Voortaan maar wel doen.

Ik heb wel gemerkt dat de adapter ringen niet nodig zijn. De onderkant van de prop zit mooi recht tegen de motor mount aan en het gat van de prop past precies om de as, dus dat ding kan geen kant op.

Woww .. gaat lekker man !!

Wat een POWAHHH!!!

kan niet wachten op mijn 330 Prototype 2.0 :D
wil je AUB stoppen met die vids maken .. wordt GEK hier !!!!
Ja daarom jou lekker maken ervoor :D.

Afgezien van het koude drinken heb ik de rest sowieso bij me als ik ga vliegen :)

Ik moet wel zeggen dat ik super tevreden ben met mijn nieuwe anti jello methode. Bij één crash was ik een half blad kwijt van een prop, hij vloog nog net, dus ik heb even een extreme testcase gedaan: nul jello :D

full

Ik heb alleen wel problemen met HQProp 5x4 props op de RCX motoren. de asmaat van de props is net een fractie te klein of de as van de motoren is net een fractie te groot. Ik kan ze er redelijk met de hand op vast maken, maar los is een drama.
Heb er ééntje los moeten zagen zelfs :(
Heb jij niet last van dat het gaat wiebelen bij harder vliegen of de wind? Dat was nog een voorzichtig vluchtje. Het ziet er niet echt stijf uit?

Thanks boris ! Jij hebt ook weer een adrenaline shot gehad tijdens die vlucht he haha
Ja zit nog steeds in me :D.
Was je vlucht op acro mode trouwens? Het zag er best smooth uit.

Heb jij niet last van dat het gaat wiebelen bij harder vliegen of de wind? Dat was nog een voorzichtig vluchtje. Het ziet er niet echt stijf uit?

Het lijkt inderdaad niet stijf, maar dat valt best mee. Voor meer stijfheid pak je dikkere bindstrips, maar ik heb nog geen vreemde wiebels in de video ontdekt, ook niet met wat harder vliegen. Maar ja, ik haal de snelheden van jullie bij lange na nog niet.

Tussen al het ragwerk van de mini's (waar ik overigens veel respect voor heb !!! ), even wat rustige beelden. Opnames zijn gemaakt net buiten Zalk, vlakbij Zwolle op een dijk bij de IJssel. Lekker de ruimte en genoten van de natuur en een hele mooie zonsondergang die helaas niet zo mooi is opgenomen door de Gopro...

[media=youtube]7tMx4yViGXc[/media]

Tussen al het ragwerk van de mini's (waar ik overigens veel respect voor heb !!! ), even wat rustige beelden.
[media=youtube]7tMx4yViGXc[/media]
Ik vind dit heerlijke beelden, ook het aanpalende muziekje!
Niet dat ik niet van raggen hou, dat heb ik in mijn tijd ook zat gedaan.
Deze manier van multicopter en filmen is wat ik zelf eigenlijk wil doen.
Ben er al mee begonnen trouwens.
Alleen nog xxx weken wachten op de nieuwe Dominator HD bij HK. :-(

Na 1,5 week en vervanging van een motor blijkt dat ik gelukkig nog even goed/slecht kan vliegen (Naza, manual mode)

Back