Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Perfect vliegweer deze avond, dus mooi even tijd voor wat practice.
Hier de maiden van de 2208 2000kv motoren! Power house setup!
Daar kan ik nog niet aan tippen met m'n derde vlucht met de mini.
Wel erg leuk om de gaatjes op te zoeken waar je ze niet verwachtte :
TUIN-Vluchten zijn SUPER COOL !!!
-lekker de reserve-onderdelen dicht bij
-Koud drinken in de buurt
-lekker FPV'en met Muziek op de achtergrond![]()
Super vlucht Ruben!
Hier de maiden van de 2208 2000kv motoren! Power house setup!
Ja daarom jou lekker maken ervoorWoww .. gaat lekker man !!
Wat een POWAHHH!!!
kan niet wachten op mijn 330 Prototype 2.0
wil je AUB stoppen met die vids maken .. wordt GEK hier !!!!
Heb jij niet last van dat het gaat wiebelen bij harder vliegen of de wind? Dat was nog een voorzichtig vluchtje. Het ziet er niet echt stijf uit?Afgezien van het koude drinken heb ik de rest sowieso bij me als ik ga vliegen
Ik moet wel zeggen dat ik super tevreden ben met mijn nieuwe anti jello methode. Bij één crash was ik een half blad kwijt van een prop, hij vloog nog net, dus ik heb even een extreme testcase gedaan: nul jello
![]()
Ik heb alleen wel problemen met HQProp 5x4 props op de RCX motoren. de asmaat van de props is net een fractie te klein of de as van de motoren is net een fractie te groot. Ik kan ze er redelijk met de hand op vast maken, maar los is een drama.
Heb er ééntje los moeten zagen zelfs![]()
Ja zit nog steeds in meThanks boris ! Jij hebt ook weer een adrenaline shot gehad tijdens die vlucht he haha
Heb jij niet last van dat het gaat wiebelen bij harder vliegen of de wind? Dat was nog een voorzichtig vluchtje. Het ziet er niet echt stijf uit?
Ik vind dit heerlijke beelden, ook het aanpalende muziekje!Tussen al het ragwerk van de mini's (waar ik overigens veel respect voor heb !!! ), even wat rustige beelden.
[media=youtube]7tMx4yViGXc[/media]