Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
3.5mm jack plug is in en output. De Futaba poort is alleen output. Kabeltje werkt dus prima.
BT werkt in de nightlies al wel.
Yes!! De nieuwe gimbals dus ook werkend in de 2.2.1 nightlies..
We kunnen weer aan t testen![]()
Zoals je ziet staat er bij mij wel OpenTX op. Ik gebruik de frsky zenders Enkel en Alleen vanwege OpenTX haha
Dat is goed bericht.
Ik heb vandaag mijn X10s binnengekregen
De zender komt in een zacht koffer. Geen aluminium zoals bij de X12
![]()
Alles mooi verpakt en een eigen plekje in het koffer
![]()
De zender uitgepakt
![]()
Even aangezet. Verder nog niets gedaan.
Eerst eten. Pas als de kinderen in bed liggen dan kan ik verder kijken hoe het er allemaal precies uitziet.
Ik ga nog geen openTX erop zetten. Het is mijn eerste frsky zender. Ik wacht totdat een definitieve versie vrijgegeven wordt.
Voorlopig ga ik werken met de omgeving die frsky ontworpen heeft.
![]()
Veel besproken discussie op een buitenlands forum. De USB-C aansluiting.
Ik snap wat ze bedoelen, maar zie niet het grote probleem ervan.
![]()
Ik heb hem in Engeland bestelt.
De adapter heb ik een vervanger voor, want die meegeleverd is past niet. Maar dat is mijn eigen keuze. Had hem ook in Duitsland kunnen bestellen, maar daar is de zender al snel 60 euro duurder
dat is waar ik naar toe wil gaan in de toekomst. maar aangezien ik nog 0 ervaring heb met opentx, blijf ik nu nog bij de frsky omgeving. pas als de opentx goed gekeurd is ga ik de overstap maken
De nightly builds zijn stabiel genoeg.
![]()
Potentiële topset.
X10s als hoofdzender, x7 als backup en strand/duin/berg zender.
Beiden OpenTX, dus alle modellen in beide zenders zonder moeite. Ideaal!
Wat werkt is veilig en stabiel. De X12S gebruikt de code al lang. Wat niet werkt werkt niet merk je snel. Wellicht werkt de S.Port niet bv. Vliegen kan gewoon prima en is betrouwbaar.het is niet voor niets een nightly build, anders hadden ze hem wel direct vrij gegeven
Vast niet!
‘t is dat ik de 12 al heb anders had ik em misschien ook wel gekocht. Al vind ik scherm bovenaan bij de x12 toch echt lekkerder bij het vliegen![]()
Wat werkt is veilig en stabiel. De X12S gebruikt de code al lang. Wat niet werkt werkt niet merk je snel. Wellicht werkt de S.Port niet bv. Vliegen kan gewoon prima en is betrouwbaar.