dit is idd (maar) de 5s, met 6s is het geluid toch anders ..... shitttttt, lijkt wel een vuurpijl .... bedankt nog voor het filmen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
met 6s is het geluid toch anders ..... shitttttt, lijkt wel een vuurpijl ....
Pieter heeft vandaag de 270 km/u gehaald met de 6 cellen setup.. .
Pieter heeft vandaag de 270 km/u gehaald met de 6 cellen setup.. ik moet er wel dichtbij staan om te meten..hihi..
Deze op 6s3000 met 6x4 prop;
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 3648 Brushless Motor 1450kv
Doet 50A, alles blijft handwarm met 4 minuten vliegtijd. Geluid is wel oorverdovend. Tijdens een vergelijkende vlucht met clubgenoot Frans bleek in ieder geval dat mijn Ultra ruiiiiiiiiiiiim over de 250 loopt, want ik kwam hem rap voorbij![]()
een 3648/1450kv (aan buitenkant gemonteerd ivm koeling) van turnigy met een 7x6 graupner camprop, verder een 110A regelaar met koeling aan de buitenkant, lipo is 2450mA bij 6s .... succes. snelheid van 270 is gemeten op een recht stuk, dus niet in duikvlucht, dan zou het nog harder kunnen.wat heb jij voor setup ?
ik heb ook een 6s setup en de versnelling is echt bizar alleen ja het geluid is wel een issue.
ik heb een 7x8 prop er op gehad maar dat koste mijn regelaar.
heb nu een 7x7 en dat blijft heel, vlieg tijd gemiddeld 3 min en dan is de power er echt uit.
200 km voor een funjet?