aha , zo dat zijn veel vluchten dat is stevig doorvliegen haha . je hebt nu nog steeds 2 stuks ? na hoeveel vluchten moest je lagers vervangen mag ik vragen ?
ik heb de lagers na een jaar pas vervangen, maar ze zaten wel te gillen.lol mainas en tailshaft lagers moet je eigenlijk om de 100 vluchten vervangen denk ik op elke heli, maar doe ik zelf ook niet. Geen zin om aan een vliegende heli te zitten. Doe ik pas als ik crash.
Ik heb 1 stuks X7. Lagers heb ik tot nu toe alleen vervangen na crashes als ze hakkelig waren. De staartas- en hoofdaslagers zijn bij mij nog steeds origineel...
Staat allemaal aan het begin van de video. Idle2 heb ik niet gebruikt. Pack was een 12s 25C 5000mAh Gens Ace van ong 100 vluchten oud. X7 Weight: 5.5kg Governor: Vbar Motor: Powerdekker HK-4530-495kV with 11t Pinion Esc: YGE 160HV Pitch: 13.5deg Log info (Unilog2) Rpm at start: 1840 Rpm idle1: 2080 Max current spikes: 165A (7kW) Height for auto: 115m Capacity used: 4000mAh Hieronder de log: De spanning van de ontvanger lipo heb ik ook toegevoegd. Het is een 2s 1000mAh Gens Ace packje. Daar doe ik 3 vluchten mee en dan is hij voor 60% leeg. Bovenstaande vlucht van de 2e vlucht voor deze Rx lipo. Wat me nu ook opvalt is dat de grootste dip in ontvangerspanning gebeurt als ik de heli rechtop draai vlak voor de landing: het toerental is laag dus de servo's moeten veel uitslag geven om de gewenste roll rate te halen. Bert
Ik kom net dit draadje tegen. Important notice http://www.helifreak.com/showthread.php?t=512333 Staat dat er al zijn gecrashed door dit onderdeel die vervangen moet worden.
zat in de oude kits, als je een kit met de oude versie heb gehaald bij mij, kan je mij mailen en krijg je een nieuwe opgestuurd. http://www.hobbymaniac.nl/index.php?main_page=contact_us
Geduld is een schone zaak. Het is nu toch nog geen weer om te vliegen. Over een paar weekjes zal dat wel anders zijn.
nee dat zijn kits van echt lang geleden. Je moet featheringshaft schroef open maken en zie je meteen of je dikke of dunne washer heb. Het gaat om de washer die meteen erop geschroefd wordt.
X7 Insane canopy Even mijn nieuwe kap showen. Hij is van Insane Canopy, volgens eigen ontwerp. Ronduit zonde om mee te vliegen... Alles is gespoten, ook de belettering.
Zonde om mee te vliegen?????? Tis idd een mooi kapje maar ik zou er lekker mee gaan vliegen waarvoor heb je hem er anders opgezet? Nice painting en ontwerp Greetz Jeroen