canopy van fusuno vind ik ook erg mooi, goede is dat je bij fusuno ook custum canopy kan laten maken. Ik denk dat ik voor een canopy met zo een kleuren schema van logo 700 ga, die is zo zichtbaar als wat. Henry had ook problemen met oneway met limieted edititie 4525 motor, heeft ie nu ook upgrade oneway bearing erop. Boven de staandard 4035 motor moet je wel die nieuwe onewaybearing erop zetten. Die kan wel een hoop hebben, mijne is nog goed na paar honderd vluchten. Je moet wel nog sterkere motoren maken bert, mijn tandwielen zijn nog heel, ben ik niet gewend van mijn helis
hahahaha, ik ben nog steeds wachtende op de spuiter...... mijn werk zit erop, het repareren van de canopy en in de primer zetten. Ik doe nog wel even een berichtje naar hem.
nou nieuwe swashdrivers heb ik direct erop gezet, zien ook goed uit. je moet eerst de zwarte stuk monteren, dan zilveren stuk tussen zetten, dan lager en ringetje op de schroef doen en van zijkant inschroeven. Niet helemaal vast schroeven voordat andere kant ook erin zit. anders trek je het naar een kant. X7 CNC Washout Arm Set [217070] : Rc Helicopters kit en onderdelen HobbyManiac.nl
Dat ziet er top uit Sam. ALs ik volgende maand een nieuwe kit koop, zit dit er dan al op? En zit de nieuwe one way er dan ook op?
nee, blijft een upgrade, stock oneway is prima zolang dat je stock motor gebruikt, bij dikkere motor heb je ze wel nodig. ook van stock swashdrivers heb je geen last van als je ze goed erin zet, ik ken niemand in mmijn omgeving die probleem mee heeft had in de lucht.
nou ben eindelijk begonnen met bouwen van mijn tweede X7, er komt exact dezelfde setup als mijn eerste heli, die werk perfect. torq servos, vbar en powerdekker met yge esc en vbar gov. bouwen ging wel sneller dan de eerste keer, geen handleiding nodig en heb meteen alles gebouwd zoals ik hem zou willen. lipo platen euit enkelvoudige poten ipv doubble geen motor koelvin === bij ekaar 100 gram minder Ik heb ook alle schroeven meteen vervangen met M3 kop, dan kan ik lekker kracht opzetten. modelnummers: 208872 en 208871 en 208873 Binnen diameter van 1mm ringetjes voor in de kop meteen met dremmel wat vergroot. Smoooooooth Nieuwe swashdriver en oneway design erop gezet, nieuwe swashdriver is ECHT goed, er is gewoon nul,nul spelling. Ik heb ook net als bert nu extra ringen onder maingear gezet, tussen maingear en onderste lager. Helemaal geen spelling op maingear en druk wordt ook beter verdeeld en is meteen een stuk stiller. modelnummer: 217413 Als gaui ook zo een klik systeem voor lipos bedenkt net als bij nieuwe trex600 wordt het een het super heli Nu nog op servos wachten en powerdekker motor!
ja dat krijg je als martijn aan je gearmesh gaat zitten, opstijgen en was meteen een grote wite rookwolk maar eerlijk is eerlijk, vbar gov kan hij wel instellen. mag die vaker doen. lol
hij vliegt inderdaad echt beheerst, iedereen heeft wel eens in een kleine ruimte gevlogen en weet hoe lastig het is.
ik zit het liefst in een bepaalde kleine ruimte en daar vind ik mijn weg prima, maar dat zit er ook al 2 weken ''niet in''