Gestolen!!!!gestolen!!!!!gestolen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je wat het is .... Het plastic is allemaal grijzig en vies .... En alleen de letters zijn op de foto git en git zwart.....

Optisch en logisch gezien klopt daar iets niet ....

Wat is me dat hier allemaal:mrgreen: als je echt een handtekening wil zetten ,graveer hem dan ipv te photochoppen of met een stiftje:hammer:

heb ik :). en ik heb er xpress me handtekening ingezet dat ik em altijd vind. is er opgescheven met permanente stift en daarna erin gesmolten met een creme brulee brander. gaat er nooit meer af ;)

Daarvoor heb je de gum. Of je gebruikt de color picker tool, drukt op je chassis, en gebruikt vervolgens dat verfemmertje om je "handtekening" weg te poetsen.

Daarnaast zie ik niet hoe dit relevant kan zijn, so what dat jij op je auto's krabbelt..

Gelukkig hebben we twitter, hyves, msn en noem ze maar op......
Waar in geuren en kleuren met tot in detail haarscherpe fotoos op staan.......

Jeetje, hoe zou het nu toch komen dat er net bij MIJ ingebroken wordt en mijn mooie spulletjes verdwijnen.......

Jongen let goed met het plaatsen van foto's op het net, oook als je iets te koop hebt (achtergrond van je woonkamer met al je dure prive spulletjes)

Gelukkig hebben we twitter, hyves, msn en noem ze maar op......
Waar in geuren en kleuren met tot in detail haarscherpe fotoos op staan.......

Jeetje, hoe zou het nu toch komen dat er net bij MIJ ingebroken wordt en mijn mooie spulletjes verdwijnen.......

Jongen let goed met het plaatsen van foto's op het net, oook als je iets te koop hebt (achtergrond van je woonkamer met al je dure prive spulletjes)

De grap is, dat ik altijd mijn spulletejs buiten de schuur zet als ik een verkoop.
Ik had met deze man 8 uur afgesproken, komt ie om half 8 al aanzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back