Gezocht de bouw tekening van de rembertiturm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goedemiddag Ton,PB gestuurd.
Hallo Robert,Goedemiddag Ton,
Ik probeerde u een bericht te sturen, maar ben nieuw op dit forum dus nog niet bekend met het één en ander.
Maar ook ik ben nog zoekende naar het bouwplan van de Rembertiturm. Heb alleen een casco op de kop weten te tikken, maar wil hem het liefst in oude glorie herstellen.
Mocht u ze niet meer hebben en iemand anders op deze pagina heeft ze nog wel. Ik houd me aanbevolen.
Mvg, Robert
Hallo Freubelaer , ook ik heb een vraag betreft jou het bouwplan van de Rembertiturm , ik heb hem zaterdag l..l. Gekocht bij een botenbouwer uit Arkel maar ook hij had er enkel documentatie van maar geen echte bouwplan, zou ik van jou Cory’s mogen hebben van jou bouwplan laat mij weten wat ik jou verschuldigd benen laat mij jou rekening nummer achter via pb en ik stort het onmiddellijk na ontvangst van de plans ik heb deze plans nodig om de bovenbouw en bouw stuurhut te herstellen Groot is mijn dankBedoel je de tekening uit de bouwdoos? Die heb ik, kan hem voor je inspannen.