Gezocht trainer voor beginner omg Gennep/Nijmegen

nou, dat laatste ben ik met je eens Ron... Ideaal is in mijn (beginners)ogen toch echt wel anders... Op veel filmpjes van anderen zie ik eindeloze platte vlaktes. Maargoed, als je eenmaal kan vliegen zal het wel meevallen hoop ik...

Overigens waren ze heel streng over mode 4 hahahaha. Echt zo'n clubding. Nouja, het is omschakelen, maar als je het eenmaal zo hebt geleerd maakt het ook niet meer uit. Ik heb gister gemerkt dat het niet persé heel onhandig vliegt, dus, nouja...

Hoe beroerder/kleiner het veld, hoe beter de vliegers. Enfin, had je maar naar Cumulus moeten komen, nog maar een paar zielige boompjes rechts, en een stuk lager dan in Boxmeer. Beginners, str*nteigenwijs volk :mrgreen: Anderzijds, vanaf medio augustus begint het maïs links behoorlijk door te groeien. Eén seizoen gehad met maïs aan drie kanten strak tegen het veld.

Eén seizoen gehad met maïs aan drie kanten strak tegen het veld.
Dat hebben wij (helaas) elk jaar :rolleyes:
En dan is het nog een heel lang en smal veld ook met aan een lange kant een rij met bomen. Ik kan je vertellen dat als je halverwege zo'n boom zit dat al knap hoog is :p

Iemand solliciteert hier naar een schouderklopje ;) Bij deze dan Thieu :worship: hoe beroerder het veld, hoe beter de vliegers.

Laatst bewerkt:
Iemand solliciteert hier naar een schouderklopje ;)
Oeps, nee hoor. Ik dacht met mijn verhaal over die bomen (waar ik dus halverwege in zat :rolleyes:) duidelijk te maken dat het met mijn vliegkunsten nogal meevalt (of liever gezegd tegenvalt :-)).
Maar het is inderdaad een groot deel van het seizoen best lastig met die mais van drie meter hoog.

Hoi Dave,

Zie je draadje nu pas.

Ik vlieg nu mijn derde seizoen bij Columbia en heb het er reuze naar mijn zin.
Het veld is m.i. ideaal (m.u.v. noodoosten wind, over het bos met rolwinden boven het veld)(i.i.g. niet zo'n postzegel als in Winssen;)) en ook de clubleden zijn niet opdringerig maar erg behulpzaam. Niemand die je zegt van "zo moet je het doen" maar meer van "wat als", erg ongedwongen allemaal.
Mocht je hulp willen in de vorm van "in de club rollen" dan stuur maar een pb'tje.
Volgens mij hebben we elkaar al eens gezien in Boxmeer trouwens...

Groeten uit Groesbeek!

Louis

Back