hallo,
Ik zat laatst eens te kijken op internet naar rc helicopters en de Align T-rex helicopters spraken mij erg aan. Nu wil ik graag een Align T-rex helicopter kopen, een nieuwe zender met ontvanger en een acculader. Welk formaat T-rex is het mooiste, ik vind zon grote wel mooi alleen ik heb het liefst wel 1 die een beetje handzaam is, ik heb geen auto en (nog) geen rijbewijs. Ik weet dat er een koffer wordt verkocht voor de T-rex 450. Nou vind ik de T-rex 470LM zelf wel een mooi formaat, alleen is die wel wat langer, 750mm. Nu zag ik op bol.com een weekendtas van Travelz met de afmetingen 102x42x55 cm. Zou hier eventueel een rc helicopter in kunnen voor transport? En wat is een goede zender? Ik heb een paar jaar geleden mijn spektrum dx6i weggedaan, ik zou wel eens een Graupner of een Futaba willen. Wat is een mooi formaat heli om mee te leren die ook nog wat uitbreidmogelijkheden heeft kwa stunts, als je wat meer wil dat je dan niet gelijk een nieuwe heli hoeft aan te schaffen. Ik vond de Align T-rex 500 of 550 ook mooi alleen zijn die aardig aan de maat, die zijn wat lastiger te transporteren. Ook zijn er verschillende versies, de Combo, de Super combo, de Top super combo. Ze verschillen erg in prijs en ik kan nauwelijks verschil zien. Ze hebben allemaal een brushless motor, een esc en servos. Er is voor alle modellen, een zender, een ontvanger, een accu en een pitch meter nodig.