Goede lader + balancer en lipo,s

O ja, 2C zou ook moeten kunnen hoor, maar dan zou je je lader moeten vertellen dat je 5000mAh pakket i.p.v. 2500 aangesloten hebt........................................ (niet geprobeerd overigens)

Zit al weer een tijdje naar deze oplader te turen.
Isdawah?
Vind het wel handig dat ie ook op 220V kan worden aangesloten.
Mensen die 'm in gebruik hebben?

Ik heb dus de Hyperion 0606i AC/DC inclusief alle 4 verschillende balancer adapters (a $6,80 p/s)

Andere laders ook bij BPP te verkrijgen

Een zeer goede en vooral stille lader. Kan alle type accu's laden alleen is het ontladen beperkt tot 5W. Het opladen is uitmijn hoofd max 50W.

Instellingen zijn zeer makkelijk en geeft ook tijdens het laden veel informatie als je wilt. Thuis op 220V en eventueel in het veld via 12V te gebruiken. Een aanrader wat mij betreft.

Als ik het goed begrijp zijn capaciteit en laadstroom niet gescheiden van elkaar in te stellen. De lader kiest dus altijd zelf op basis van de capaciteit een laadstroom van 1C. Da's niet echt handig!

Beste mensen, ik ben ook op zoek naar de helige graal qua betaalbare 6s laders... maar ik wil EIGENHANDIG de laadstroom instellen en NIET dat ie automatisch stopt ... die POSEIDON 860 die eigenlijk hetzelfde is als de 0606i van Hyperion, hier kun je hopelijk dus WEL de laadstroom instellen ZONDER dat ie 'm afkapt ?

Back