Goldberg ''Sophisticated Lady'' Glider

Dag allemaal,

Hoe ik ook zoek, zowel de Gentle- en Sophisticated lady als de Spirit van Great Planes zijn -voor zover ik kan zien- overal “unavable”.
Heeft iemand nog tips?
Zal het denk ik de Begin’air worden. Hiervan heb ik het bouwverslag van Pieter Peereboom gevolgd. Lijkt mij een vergelijkbaar toestel.
Maak ik dan een goede keuze?

Groet,
Henk

... Hoe ik ook zoek, zowel de Gentle- en Sophisticated lady als de Spirit van Great Planes zijn -voor zover ik kan zien- overal “unavable”. ...
Niet leverbaar had ik even over het hoofd gezien bij Hobby-In.

Je zou ook eens kunnen kijken naar de RES Eagle en de Red Eagle bij @robo in Alphen a.d. Rijn.
www.rbckits.com/shop/airplane-kits.html
Beide modellen leverbaar als volledige kit en als short kit. En allebei ontworpen door @Ton van Munsteren

Bouwdraadjes
RES-Eagle in de RCME en kit bij RBC - MBF
www.modelflying.co.uk/forums/postings.asp?th=133796
&
RedEagle E-zwever eigenontwerp - MBF
www.modelflying.co.uk/forums/postings.asp?th=91124

RES Eagle
780581.600.jpg

RED Eagle
494785.600.jpg

Laatst bewerkt:
Niet leverbaar had ik even over het hoofd gezien bij Hobby-In.

Je zou ook eens kunnen kijken naar de RES Eagle en de Red Eagle bij @robo in Alphen a.d. Rijn.
www.rbckits.com/shop/airplane-kits.html
Beide modellen leverbaar als volledige kit en als short kit. En allebei ontworpen door @Ton van Munsteren

Bouwdraadjes
RES-Eagle in de RCME en kit bij RBC - MBF
www.modelflying.co.uk/forums/postings.asp?th=133796
&
RedEagle E-zwever eigenontwerp - MBF
www.modelflying.co.uk/forums/postings.asp?th=91124

RES Eagle
780581.600.jpg

RED Eagle
494785.600.jpg

Dit bericht maakt ons wel nieuwsgierig Henk.
Wat is er uiteindelijk gebeurd met jouw bouwplannen?

Ik kon de tekening van de Sophisticated Lady (outerzone) niet op de juiste schaal uitgedraaid krijgen, jammer.
Intussen heb ik 3 motorzwevers van Jonas Kessler modelbau gemaakt, de Minifex, mini EON en de NEO. Vliegt geweldig allemaal.
Alles zelf gemaakt, dus geen snijpaketten. Prachtige duidelijke tekeningen en zeer uitgebreide bouwbeschrijvingen.
Goede service ook.
Aanrader wat mij betreft!

Een foto van mijn NEO staat op zijn site, ligt op een stuk plastic in het gras. Als je de foto aanklikt zie je het commentaar van Jonas.

Laatst bewerkt:
Back