Google Earth add on.. een tooltje om een schip te volgen

Zoals de titel al zegt..
Een extra add on om schepen te volgen..
Er staan enorm veel schepen in het bestand,het enigste nadeel is dat het niet real time is maar 8to 24 uur achter loopt..maar ja voor een gratis versie :D
Je hebt wel Google earth nodig maar die kan je ook gratis downloaden..

Gewoon met onderstaande link het bestandje downloaden naar je bureaublad en erop dubbelklikken..het opend automatich GE en laat de schepen zien..

Download hier

Have fun with it

Marco

Hoi Eyeless,

Zeer leuk tool heb de tool er al tussen staan,heb zelf een account bij Goolge Earth.

Bedankt voor link.

hoi hoi

ik heb vesseltracker ook en wil daarmee mijn vriend volgen die op stage is op zee maar ik snap niet hoe dat het werkt. kan iemand dat van jullie uitleggen. heb overal gekeken maar er is nergens een duidelijke uitleg te vinden

hartstkke bedankt

groetjes
Suzeke

oke even een korte uitleg...

Je heb nodig:
Google Earth Hier te vinden
Vesseltracker van mijn eerste post..

Google earth instaleer je gewoon..
Vervolgens download je Vesseltracker en plaats dat bestandje op je bureaublad..
Dubbel klikken op het bestandje en GE wordt geopend..
Je ziet nu allemaal rode en groene icoontjes met de scheepsnamen erbij..
Als je wil zoeken naar een bepaald schip dan druk je op Ctrl-F en linksonderin kan je de scheepsnaam intypen..zodra je tijdens het intypen een rode achtergrond krijgt is het schip op dat moment niet bekend.. kan je heel de naam typen zonder rood, dan zal je in de kolom erboven ook de scheepsnaam zien en als je daar dan op dubbelklikt gaat hij vervolgens naar die locatie..

hoop dat dit helpt..
mvg Marco

hey Marco

dank je wel voor de uitleg. ik heb het gevonden, het schip zat er alleen niet tussen. beetje jammer.

in ieder geval hartsikke bedankt

groetjes
Suzeke

Back