Hallo iedereen,
Sinds kort heb ik een probleem met mijn GoPro Hero3 Silver.
Deze stopt op willekeurige momenten met opnemen.
De GoPro is gemonteerd op DJI F550 met Tarot T2D gimbal en krijgt externe voeding via een BEC. De LiPo is 3s 5800 mAh en dient ook voor de motors en gimbal.
Ik weet al zeker dat het probleem niet aan de voeding ligt aangezien het probleem er ook is wanneer de GoPro op een aparte LiPo is aangesloten.
Bovendien heb ik ook al enkele keren de SD-kaart geformateerd (snelformateren via PC en ook via de GoPro zelf).
Firmware is 3.0.
Updaten naar 3.02 lukt niet.
De SD-kaart is een Samsung 16GB klasse 10.
Filmpje:
[media=youtube]a2fBSJN-uRM[/media]
Je kan ook streepjes op de LCD zien.
Het is vreemd dat dit probleem zich niet altijd voordoet. Soms kan ik meerdere vluchten / opnames doen zonder enkel probleem.
Ik heb op internet al gezocht naar oplossingen maar tot nu toe heeft nog geen enkele gewerkt.
Wellicht weten jullie meer.
Alvast bedankt!
Tibo
Sinds kort heb ik een probleem met mijn GoPro Hero3 Silver.
Deze stopt op willekeurige momenten met opnemen.
De GoPro is gemonteerd op DJI F550 met Tarot T2D gimbal en krijgt externe voeding via een BEC. De LiPo is 3s 5800 mAh en dient ook voor de motors en gimbal.
Ik weet al zeker dat het probleem niet aan de voeding ligt aangezien het probleem er ook is wanneer de GoPro op een aparte LiPo is aangesloten.
Bovendien heb ik ook al enkele keren de SD-kaart geformateerd (snelformateren via PC en ook via de GoPro zelf).
Firmware is 3.0.
Updaten naar 3.02 lukt niet.
De SD-kaart is een Samsung 16GB klasse 10.
Filmpje:
[media=youtube]a2fBSJN-uRM[/media]
Je kan ook streepjes op de LCD zien.
Het is vreemd dat dit probleem zich niet altijd voordoet. Soms kan ik meerdere vluchten / opnames doen zonder enkel probleem.
Ik heb op internet al gezocht naar oplossingen maar tot nu toe heeft nog geen enkele gewerkt.
Wellicht weten jullie meer.
Alvast bedankt!
Tibo
Laatst bewerkt door een moderator: