Gratis propeller op FlyGWS.be !

:D GRATIS PROPELLOR :D

je kan een gratis propellor krijgen bij www.flygws.be
je moet je gewoon registreren en je aboneren op de nieuwsbrief
en dan een propellor naar keuze (alleen 2 blads) bestellen en je moet niet betalen!

meer info: www.flygws.be (op de beginpagina)

bestellen maar
actie tot eind april

greetzz
florian

jah jammer voor onze hollandse vrienden

(moest je familie hebben in belgie: kan je het adress van hen gebruiken, natuurlijk eerst even vragen of het mag/kan)

maar gelukkig ben ik van belgie :lol:

je kan maar 1 prop per adress :cry:

moesten er meer kunnen zou ik dat doen met alle plezier :P

edit, ik heb nu een 12*6 propellor besteld
ookal heb ik NOG geen vliegtuig
ik ben aan 't sparen voor een slowstick

opgelet: onze propellors zijn enkel geschikt als theelepeltje voor afgekoelde thee :)
Als de verzendkosten naar nederland niet 3 keer zo duur waren als een propellor, dan konden jullie Nederlanders er ook van genieten...

waarom niet?

Wij zijn VOOR vliegende oma's ! GWS heeft wel een vliegende tovenaar als toestel, dus waarom niet :)

Nog maar een klein manneke van 13 jaar die Florian maar nu al een grote boef!
Doe zo verder.

er staat op flygws.be:
table_background_default.gif

maar bij veel beginners packeten staat er:
button_sold_out.gif

zoals bijv. bij:
http://flygws.be/product_info.php?cPath=27&products_id=479&osCsid=003e0d28140a2d4bef1ab34816d92c6c

:? :? :? :? :?

Met "alles op voorraad" wil ik zeggen dat alles wat je kan kopen effectief dezelfde dag verzonden kan worden en niet ergens een week later uit een centrale sotck van een distributeur moet komen, zoals bij zoveel webwinkels.
Door het grote success van de gratis-prop actie zitten we voor sommige onderdelen door onze stock heen, welke in de levering van mei (wij bestellen maandelijks een container uit taiwan) aangevuld zullen zijn.

Je zal zien dat de meeste toestellen wel nog op stock zijn, maar doordat bijvoorbeeld in de beginnerspakketten Naro servo's inbegrepen zitten en de Naro servo's uitverkocht zijn (of toch bijna), komen deze pakketten vanzelf op de status uitverkocht.

Je kan dus nog zelf je beginnerspakket samenstellen met bijv. Naro MAX servo's in plaats van Naro servo's. Deze MAX servo's (met kogellagers) staan momenteel in promotie aan dezelfde prijs dan de gewone Naro, dus je doet zeker geen slechte zaak.

Success kent zo zijn prijs, misschien moet ik zelf even naar Taiwan vliegen en de meest dringende onderdelen in mijn valies meenemen :)

Back