Toch maar een stukje carbon kevlar vezel op de bodem van het rompje . Hopelijk is het dan een stuk steviger . Er zat behoorlijk wat beweging in dat stuk van de romp.
Ziet er goed uit, ik denk dat je eerder teveel power hebt als te weinig, dus dat weefseltje had ik er ook zeker in gelamineerd
Hopelijk niet te veel power,anders gaat er een kleinere motor in.(lol) Vanmorgen nog maar even wat aan het bouwen geslagen. Met dit weer (regen regen en nog eens regen )ga ik geen bootje varen. In ieder geval heb ik de schroefas koker er in gelijmd. En de motorsteun op zijn plek gezet met glasvezel gevuld 24 uurs epoxy. Alles goed uit gericht ,en gefixeerd zodat de epoxy goed kan drogen. Wordt vervolgd. Gr,Alex
Netjes weer. Ik zie een bekende Epoxy leverancier; daar koop ik het ook. Wat betreft de power: dit tunneltje krijgt eenzelfde motor als je WSB tunnel, maar de romp zal vaarklaar ca 1kg lichter zijn? Wel ook op 4S in plaats van 6S, maar ik denk dat het zeker een brute setup is voor zo'n klein rompje . Mooi toch, gewoon proberen. Zolang hij op het water blijft is het alleen maar gaaf om veel power te hebben.
Good work Alex! Just a question. What is the name for the flakes in the cup in the second picture, I mean how can I search it in Google.
Dank je Dirk Jan. We gaan het zien,misschien is het wel te veel van het goede. Dan gaat er een kleinere motor in. Ik heb nog een hele snelle tenshock motor liggen. Die moet dan wel op 2s vanwege de hoge kv. Kan altijd nog natuurlijk
Thanks Dimm. I made a picture ,it says chopped strands . So I guess they call it that way. Cheers Alex.
@Rigger (Hydro 2 heet dit zo?) Ben nog een noob Affijn weer wat spullen binnen gekregen vandaag. Servo steun en accu plaat. Deze er maar direct in gelijmd. Nu nog het idee van een kantelkamer. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat moet gaan maken. Ik denk zelf iets van een koker maken en die er via de achter kant in schuiven. Een schot in de drijver maken is voor mij geen optie. Ik kom er gewoonweg niet bij met mijn handen. Misschien toch maar geen kantel kamer. Dillema ,nog even over na denken maar.
Lekker bezig weer, ziet er goed uit ook met dat weefseltje op de bodem. Hydro 2; ik heb het idee dat rigger in het verkeerde draadje gepost heeft, want Carbohans heeft een hydro 2 rigger gebouwd . De kantelkamer zou ik laten zitten. Met een koker weet ik niet of je aan genoeg volume kan komen om de boot te laten kantelen. Je hebt ook een bergingsboot zag ik, dus geen probleem toch
It looks very nice Alex! I love this hull. What do you mean by tilting room guys (Google translation)?
Oh very useful indeed the flood chamber, nice idea Alex, but quite difficult to design it right I think ( I am not an expert though)
En weer wat stapjes verder,in principe is de boot nu vaar klaar. Maar het weer moet even mee zitten. Als die goed vaart ,ga ik er wat giet schuim in gieten. Om aan drijf vermogen te komen. Wordt vervolgd.