Tsja die discussie hou je altijd. Ik ben HoTT- gebruiker van het eerste uur en begin aan mijn 4e seizoen met 2 stuks MX-16 HoTT. Puur uit nieuwsgierigheid heb ik de afgelopen 3 jaar alles wel zo'n beetje gevolgd voor wat betreft de HoTT-serie en ik kan er eigenlijk niet veel slechts over vinden.
Enige irritante is misschien de snelheid waarmee firmware-updates worden uitgebracht, dat gaat maar door. Als je bij wilt blijven heb je er een dagtaak aan....Maar om dat in perspectief te zetten; het zenden en besturen is vanaf het begin betrouwbaar gebleken. Alle veranderingen in de firmware betreffen verbeteringen en extra opties in de telemetrie. Als er nieuwe ontvangers, modules of regelaars op de markt komen wordt de telemetrie daarvoor direct geschikt gemaakt. En als gebruikers wensen hebben (bijvoorbeeld ten behoeve van quadcopters en zo) dan worden die heel snel ingewilligd.
Ik heb de indruk dat Futaba wat dat betreft véél langzamer werkt. Als je niet goed tegen verandering en vooruitgang kunt (en bijvoorbeeld niet je zender en ontvanger wilt updaten) is Futaba zeker een betere keus. Voor het overige....tsja dat is geheel persoonlijk.
Ik ben er wel blij mee, mijn zender kan inmiddels veel meer dan 3 jaar geleden, toen hij net uit was.