grote nitro motor

• Topicstarter Topicstarter lennart
  • Startdatum Startdatum
L

lennart

Guest
hallo,

Ik wil misschien een grote nitro motor voor mijn savage gaan kopen maar er zijn er zoveel.
weet iemand misschien een goeie motor.
Ergens heb ik eens een toppic gezien over dacht ik een motor die bijna aan de 11 cc kwam maar ik weet daar de zite niet meer van?

groetjes,

len

11cc lijkt leuk, maar daar kan de aandrijving niet tegen. de kracht komt plots vrij en daar heb je weinig aan.
een .26 motor kopen is veel vestandiger. een picco 26/mach 26/lrp 28 zijn meer motoren die leuk zijn op een savage.
een hotbodie's setje bevat de 11cc motor, maar mij lijkt dat werkelijk niet fijn.
een .26/.28 is kracht genoeg op een savage :wink:

hoi,

als je handige handen hebt en genoeg geld zou ik op zoek gaan naar die 11 CC motor want het zal zeker wat plezier geven.
heb je geen van beide, houdt het dan bij een motor die wat meer savage-vriendelijk is, hij kan veel hebben maar dat???
Bij de hot bodies truckzilla set zit een .46 motor (7.5 CC). Ik ken iemand die hem heeft (forumnaam: Truster) en die draait er volgens mij met grote regelmaat allerlei drijflijn onderdelen mee in de soep.

M.V.G.
Tjeerd

ok bedankt en ik dacht misschien ook aan de truckzilla bigtwin
ombouwpakket wat voor ervaringen hebben jullie er mee en denken jullie dat het goed zal zijn?

Hoi,

http://www.neweramodels.com/cgi-bin/item.cgi?session_id=&part_id=2070
hsv170-1.jpg

Bij neweramodels te koop dus.

Mvrgr Ray

Als je echt een grote motor wil, waarom ga je dan niet voor benzine? Dit scheelt echt zoveel geld..

Haha, zo'n grote motor zuipt echt super veel nitro.. Je hebt er zo een liter door.. :lol:

vooral omdat het op z'n savage komt....benzine motor gaat niet passen.....

Maar de LRP.28 is echt een beest...ik heb deze motor al een paar keer in een savage gezien en dat gaat echt tekeer,...

Je zal dan wel veel extra tandwielen moeten hebben en nog wel wat andere onderdelen moeten vervangen voor sterkere..

maar eh.. Hoeveel kost die motor..

hallo,

Ik heb eigenlijk geen savage maar ben er wel van plan een te kopen ik heb nu een carson attack een grote motor met benizne :lol:
maar die thunder tiger motor heb ik denet gezien hier zo
http://www.radiocontrolzone.com/cars/video.asp en dan naar ondere naar de Thunder Tiger EK-4 S2 Sport heb ik gezien en wat een beest die gaat snel zeg dus ik denk dat ik die misschien ga kopen. of nog ander advies is welkom

groetjes,

len

Dan ga je neem ik aan je savage toch eerst met een de normale motor uittesten..? Volgens mij is dit ook al een beest van een ding!

savage 25 is inderdaad niet verkeerd hoor :)
kan je later atijd nog upgraden naar een andere motor :P

en wat vinden jullie van de thunder tiger dan?
lijkt mij ook wel heel erg snel als ik dat zo zie op die filmpjes

ik heb is gekenen op internet en hij heeft 2,5 pk maar als ik dat zo zie gaat hij toch wel wat sneller dan een savage 4.6 maar wat zou een betere keus zijn?

Die 2.5pk komt waarschijnlijk omdat hij nog steeds de slag heeft van een 3.5cc. Een erg krachtige en snelle motor is de R&B TM728 die zo goed als identiek is aan de Novarossi 528 motor.

Ik zou gaan voor LRP Z.28R Spec 2 motor heb em zelf ook en het is echt werkelijk waar een beest van een motor.......... bij het inrijden trekt die al moeiteloos wheelies.................. plus dat deze motor een vermogen heeft van 3.81PK!!

lennart zei:
....Ik wil misschien een grote nitro motor voor mijn savage gaan kopen.....

lennart zei:
Ik heb eigenlijk geen savage maar ben er wel van plan een te kopen k heb nu een carson attack een grote motor met benizne

Ik wil eigenlijk een snellere motor in mijn Porsche Cayenne Turbo, maar weet nog niet welke....

Eigenlijk heb ik nog geen Porsche Cayenne, maar als ik er ooit eentje koop, dan moet er wel een snellere motor in, want ik ben nou gewend aan een Chrysler Turbo Diesel ... :roll:

Dit is dus wat je hier eigenlijk vraagt???? lekker dan...

Het komt op zijn minst vreemd over als je eerst zegt dat je een Savage hebt en daarna blijkt dat je er nog geeneen hebt, maar er een wilt gaan kopen. Ik mag hopen dat je dat begrijpt :)

Nu weer ontopic!

En om dan ook nog wat inhoudelijks te zeggen, een aantal goede motoren zijn:
- Picco .26 (al langer op de markt, veel tevreden gebruikers waaronder ikzelf)
- RB 728 (zeer veel koppel onderin en dus altijd voldoende power)
- LRP .28 spec II (veel tevreden gebruikers, verder geen ervaring mee)
- STS .28 (veel tevreden gebruikers; blijkt heel veel vermogen te hebben en is heel goed te betalen)

Back