Jazeker! Op vrijdag is het altijd een beetje chaotisch omdat mensen dan binnen komen druppelen en druk zijn met inschrijven en zichzelf installeren. Op zaterdag en zondag is het mooi om de wedstrijdvluchten te zien en met deelnemers te praten. Groet, Jurgen
. Op internet kwam ik deze methode tegen om onderdelen die op tekening staan over te zetten op het balsa. Je legt het papier ondersteboven op het balsa en gaat daar dan met een flink hete bout overheen. Geprobeerd op een paar proefplankjes: Nog niet perfect, ik had bij het onderste plankje het papier wat verschoven... dus dubbele lijnen Desalniettemin een mooie methode die eenvoudig werkt, ga ik vaker toepassen! Groeten, Ramses .
Klopt inderdaad, goede toevoeging, was ik vergeten te vermelden. Ik had een geplot A3 vel en een geprint A3 vel. De plotter heeft gewone inkt, daarbij werkte het totaal niet. Het vel uit de laserprinter ging daarentegen wel goed. Groeten, Ramses .
Hahaha, even wel, maar ben nu weer bezig met de Fokker T.VIII W(G-2) ⇨ R-6 | Marine Luchtvaart Dienst Afgelopen zaterdag en zondag ben ik naar de IIFI 2023 gaan kijken in Nijmegen. Een geweldig mooi evenement waar ik volgend jaar als instapper in de schaalklasse graag aan mee zou willen doen. Groeten, Ramses .
. Ik heb besloten per FF model toch een eigen verslag te maken i.p.v. de FF modellen samen in één verzamel verslag te plaatsen. Ik heb een nieuw verslag aangemaakt voor de Veron Tiger Moth en ga daar verder. Dit blijft het Guillows F6F verslag en stopt hier aangezien de Hellcat al niet meer onder ons is... Nog wat laatste oude foto`s van de Guillows Hellcat: Verder met de Tiger Moth in dit verslag! Groeten, Ramses .