Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je JaapZiet er weer perfect uitJaap
Ook jij weer bedankt PeterGoede tip van Piet en weer mooie vorderingen.![]()
En ook deze pETerDat ziet er weer prima uit KOos![]()
Dankjewel HansGaat weer lekker zo Koos.
Wederom bedankt voor je positieve reactie JaapZiet er niet verkeerd uit. Wordt een prachtig model.Jaap
Aha dat wist ik allemaal niet Peter, maar ik bouw hem volgens het boekje van deAMooi om te zien Koos. DeA heeft ervoor gekozen om de achterkant van de romp (bij het hek) rond te laten lopen daar waar Mantua het recht laat lopen. Er zijn nogal wat "verhitte" discussies onder de puristen welke vorm de achterkant van de romp had. Sommige zweren bij rond gezien de werking van het roer en een schilderij van P.Pett, de anderen zeggen toch recht aangezien de schepen van die tijd dat hadden. Die van jou is iig rond!
Dank voor de complimenten en het volgen PeterMooie voortgang Koos, ik blijf volgen.![]()
Dank je PeterDit gaat mooi Koos.![]()
Dank je TimMooie strakke romp
Ach wat is specifiekHeb je nog een specifiek patroon voor je rompbeplanking aangehouden?
Bedankt JaapIk kan niet meer zeggen, dan dat het weer prachtig uitziet.Jaap Smith
Okee we wachten het rustig af Timmijn modelbouw legt momenteel stil misschien in een paar maanden weer.
Dank je Hans, en ach we hebben de tijd heeVoor je het weet is er al weer heel wat werk verzet Koos![]()
Dank je PeterJij hebt niet stil gezeten, Koos. De romp Simonis strak geworden. En het fijne werk op de barkas en kanonnen ziet er ook netjes uit.
Gr. Peter
Heeft de directie te veel naar mijn Royal Caroline gekeken?“ik weet het, geen zwart maar donkerblauw is wel leuk”