Haastnooit's XR10 BeetleJuice 4

Discussie in 'Bouwverslagen - Auto's' gestart door Haastnooit, 19 mrt 2011.

1. Haastnooit

Haastnooit

Lid geworden:
    26 okt 2008
    2 mods = dik 100 gram gewichtsbesparing

De geschuurde banden zijn vrij in het oog springend .... maar voor de 2e mod moet je even goed kijken ... :D

2. FireFrenzy

FireFrenzy

Lid geworden:
    22 jun 2009
    door gezaagde hub weights voor?

3. Haastnooit

Haastnooit

Lid geworden:
    26 okt 2008
    Precies ... de knuckleweights zijn gemod, ik neem aan dat je die bedoelde ... lol. De basis gewichten zijn aangepast en in gewicht gereduceerd van 94 naar 65 gram.

De add-on rings heb ik ook gehalveerd, hierdoor kunnen de knuckleweights verzwaard worden in stapjes van 10 gram.

Laatst bewerkt: 13 sep 2012
  4. Haastnooit

Haastnooit

Lid geworden:
    26 okt 2008
    Weer een (tijdelijke) verandering hier, de egressor stijl servoplate heb ik vervangen voor de stock opstelling. Met de egressor mount kon ik alleen een korte (20mm) servo arm monteren. Voor meer stuuruitslag wilde ik een langere (24mm) monteren, eergisteren kwam deze binnen. Bij montage en het aanpassen van de servolink heeft de Savox er de brui aangegeven .... servo heeft de bibbers en is het vaste nulpunt kwijt ..... balen :(

Aanstaand weekend een wedstrijd in Purmerend dus daarom nu de hitec HS-7950 van de Secret Agent er op gezet. Een nieuwe servo is inmiddels besteld, het is de Hitec HS-7954SH geworden met 29kg op 7.4v, nieuw voor 65 euro incl. verzenden :D

Nieuw RTR gewicht: 2218 gram

Deel Deze Pagina