Handleiding instellingen Graupner MX-16 HoTT i.c.m. DJI Naza-M

Al eens eerder aangegeven dat ik m'n gimbal wil bedienen met de graupner mx 12 zonder dat dit ten koste gaat van de course lock en home lock mogelijkheid. Ook heb ik een kanaal nodig om de gps in te schakelen. Maar is het nu niet eenvoudig mogelijk de gps (handmatig) in te schakelen met een bediening op de quadcopter.

Dat is 2x

Ik heb een probleempje met mijn mx16, hij is aangesloten tot mijn naza via xt2 en poort 8, maar mijn controls zijn volgens mij verkeer. Gas is rechts, verticaal links en rechts gaan is ook rechts. Dan draaien is links en naar voor en achter gaan is links. Is dit normaal?

Hoi, weliswaar een tijd geleden deze topic, maar ik ben met deze hobby een paar maanden geleden begonnen.
Zeer interessant bovenstaand en ik kan het erg goed gebruiken. Helaas zie ik de afbeelden niet en wat ik ook doe, ik krijg ze niet meet te zien. Misschien te lang geleden? Het zou fijn zijn als ik ze toch te zien krijg. Kan iemand mij daar aan helpen?

Ik denk dat het niet zien van de fotos nog een ervenisje is van de verhuizing van het MBF naar de nieuwe software een tijdje geleden. Helaas heb ik de foto's niet meer, en ik ben ook even niet in de gelegenheid om ze opnieuw te maken helaas.

Ah ik ondek nu dat alleen de link niet werkt maar dat de foto's nog wel in mijn album staan ;)
Fotos staan er weer bij in de quote

Ik heb de MX-16 zo ingesteld

full

Zolas je kan zien heb ik dus geen manual mode, alleen atti en gps.
Dit is ter veiligheid voor mezelf zodat ik manual niet perogeluk kan inschakelen.
ik maak alleen maar fotos dus die modus heb ik ook niet nodig.

Dit geeft echter wel problemen met het calibreren van de gps, omdat je moet schakelen van manual naar gps om in de celebratie modeus te komen.
Ik heb dus een tweede model aangemaakt in de mx-16 waarbij ik manual wel kan kiezen.

Hieronder de instellingen.

full

Servo set
S5 zit op de gps/failsave kanaal
S7 zit op het IOC kanaal.
De rest staat allemaal op 0

full

Contr setting
I5 is Atti/Gps mode
I6 is camera tilt
I7 is IOC
I8 moet je vergeten, die is voor mijn camera trigger