Hellingvliegen maasvlakte

Mees en ik komen morgen ook, na 12-en en op aanraden van Arjen :-) . Ik neem de twinstar mee, en es kijken of ik de PT20 vliegklaar kan hebben.

Wordt er nog op 35Mhz gevlogen ?

ik kom ook. Als de wind meevalt kan de obelix gemaidend worden, anders is het mooi Samourai-weer en het is weer hoog tijd voor wat film materiaal verzamelen,

Justus

op routenet.nl heet die weg de maasvlakte boulevard. Ter plaatste is het even kijken waar de wind het best op het duin staat, of we op het oude hoge duin kunnen staan of niet.

Als de wind echt uit 240 komt is het toch bij de meest zuid-westelijke punt van de Slufter neem ik aan, die parkeerplaats bij de windmolens...? Is dat "het oude duin"?

En nog even voor mij; vanaf de A15 moet je ook weer welke afslag nemen?

Het "oude" duin is inderdaad onder de molens waar we toen ook hebben gestaan Arjan.
SAM_1112.jpg

Ik denk wel dat de nieuwe weg de makkelijkste/snelste aanrij-route is. Dat is gewoon de A15 afrijden en bordjes maasvlakte strand volgen. Dan kom je vanzelf bij de parkeerplaatsen van het nieuwe badstrand uit, als je daar langsrijd ga je met een mooie kronkel vanzelf die oude duin op.

Je kan ook afslag oostvoorne pakken en dan langs het oostvoornse meer de weg helemaal uitrijden. Dan kom je ook op die plek uit alleen doe je er wat langer over.

Bij 240 denk ik dat het oude duin net niet te vliegen is maar dat zien we dan morgen wel.

Ik heb al wat spullen aan de lader liggen!

.

Justus

Weet nog niet hoe of wat maar is denk ik wel duidelijk als ik er ben.

Kan iemand op kaartje aangeven waar er gevlogen word?

Ja, je kunt daar overal vliegen. Wacht maar tot je het ziet.
Hier bij de pijl is een parkeerplaats pal boven op het duin (daar is de foto hierboven ook genomen)

Maasvlakte_ZW_zpsb5d19302.jpg

In deze post staan wat meer foto's, denk dat je het wel gaat herkennen als je er aan komt.

waarom staan die turbines dan op de dijk.
Tja en wat de dolce betreft die zal ik ook missen
we kunnen natuurlijk een tapje leggen met die turbine op de dijk:rolleyes:

Back