Gezellig met m'n vliegmaatje in Altea vandaag m'n eerste Spaanse vluchtjes gemaakt. Heerlijk weer, helaas weinig tot geen thermiek. Morgen gaan we naar de helling.
En het lijkt wel lente hier, heerlijk. De wind staat iets te veel van de zijkant maar het is aardig thermisch en het draagt prima. Geen motorloop nodig gehad.
Vandaag werd Benidorm heel langzaam opgeslokt door de zeemist. Prachtig om te zien en een heerlijke dag om te vliegen.
Hey JVE ! Als alles goed blijft, ben ik de ganse maand juni 2022 in Benidorm. Ik ben van plan om mijn Opterra 2mtr mee te brengen. Ben jij er dan ook ? Mss kunnen we dan eens afspreken ?
Hoi Fluppe, Leuk dat je daar heen gaat en ook gaat vliegen neem ik aan. Ik weet nog niet of ik er in juni ben, als het zo is meld ik me.
Ik zit hier nu al weer een paar weekjes en er is nog geen vlucht gemaakt. Dick had me al verteld dat hem hetzelfde was overkomen voor mijn vakantie. Veel N-W winden, heerlijk warm, dat wel. Laat de lente maar komen. Morgen draait de wind naar N, even kijken of ik naar Pista del Cocoll of naar de Colle de Rates rij.
De plannen zijn gewijzigd, morgen komt de wind van de zuidelijke richting, de helling bij Finestrat heeft dan een goede optie en ik zit 40min minder in de auto .
Oh, dan blijf ik nog ff . Hier een filmpje, geeft een mooi beeld van de omgeving (en zie je dat bijna alles is volgebouwd, dat was 20 jaren geleden wel anders).