Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

dat is goed, maar mischien komt er morgen iets op mijn pad...
ik zit te denken aan morgen te gaan vliegen, ze zeggen morgen de beste dag.
ligt ook aan de tijd en mijn afspraak.

EDIT, matin, als je er een mee neemt moet er baseflight opstaan. downloaden via google chrome / apps.

ik ga vanmiddag vliegen, ik neem alleen mijn bobcat mee. niet de quad. die doe ik wel een andere keer...

ik ben waarschijnlijk voor 1400 op het veld.
groet van ed

Ik ga ook mn best doen om te kunnen komen.
@ed: heb de bobcat ook gefixed, neem hm ook mee als ik kom .Knallen met die handel.

Dag mannen,
Kon er vandaag helaas niet bij zijn, morgen ga ik wel.

Ben ook aan het uitzoeken wat nou precies de oorzaak van de fly away van de eerste Blade 350QX1 is,hij geeft een fout melding via de status led. Ik heb hem opnieuw aan de DX8 gebonden maar krijg hem wel aan de zender gebonden maar de status led knippert alleen oranje/rood en paars,met de schakelaar op de zender kun je de quad in 4 verschillende modus krijgen,maar tot nu toe krijg ik alleen paars ( ap mode om te filmen en fotograferen) en de rood/oranje,dit is een foutmelding, ik krijg de motoren alleen in paars (ap mode) gestart dus er klopt duidelijk iets niet.Ik denk dat de boel opnieuw gekalibreerd moet worden, dus ik heb weer wat te doen.

Tot morgen.

Martin.

Man wat een weertje!!...zonnetje deed het prima vandaag,heerlijk gevlogen ondanks wat wind.. En vandaag was ik niet de enige met een flinke copter..mooie okto @Pardoez!!
Ook nog even bij Kostas door de nieuwe dominator 2.2 mogen kijken...en bedankt,nu wil ik er ook 1 hebben hahaha :-)
Het was genieten :-)
Grtz Goser

Laatst bewerkt:
Net al wat beelden bekeken knip../knip ..pfff alles heel gelukig.
Grtz Goser

Zou het misschien verstandig zijn om met het uiten van dit soort informatie voorzichtiger te zijn en niet ongewild 'de kat op het spek te binden'?

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Laatst bewerkt:
Dat zal wel vaker gebeuren denk ik, net vloog bij mij op R, Zuid de Politie helikopter over. Misschien dezelfde gezien?

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Nee was het maar waar Peter . Maar ik moet naar een kinderverjaardag bij mijn broer vanmiddag.
Dus ik zal aan jullie denken als ik daar bij de gillende kinderen zit . Pfffff

4 Beta

Laatst bewerkt door een moderator:
Back