Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Goser,

Er is nog geen apart Brevet voor Multi's
Wat nu nog gewoon onder Heli's valt

Zoals ik ook al schreef, en nog een paar oefeningen.
De oefeningen die ik beschreef zijn manual, dus zonder Atti of GPS.

Maar het wordt druk inderdaad... :) :)

Hmmm..een heli is toch wat anders als een multi vliegen lijkt me,het verplicht een figuur kunnen vliegen manueel is wel een goede test maar lijkt me dat je met wat er nu allemaal meer kan met een multi nog wat sober....
Al die auto-functie's als courselock/rth/waypoints etc.....mensen zien door alle bomen het bos niet meer en vertrouwen blind op de techniek ;-) en die is best complex als je nog nooit hebt gevlogen...denk dat je het nog druk krijgt dan John :rolleyes:

Gaan er nog mensen naar het veld ? Of vinden we het te koud . Haha

4 Beta

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat ik ook nog wel wat les kan gebruiken...meld me tzt wel bij je aan John :D
Vandaag lekker dichtbij mijn warme soldeerstation lekker aan het knutselen dus niet vliegen dan maar... ;-)

@PETER,

De Parrot Bebop staat inderdaad op mijn lijstje maar ik wil eerst de reacties een beetje afwachten en dan de besturing loopt als ik het goed heb via wifi en dan bij zo'n grote flat waar iedereen wifi heeft kan dat misschien om problemen vragen,denk ik tenminste, maar eerst wil ik deze winter ook nog een miniquad bouwen.

Vandaag wederom geen tijd om te vliegen a,s week pas weer.
gr Martin.

@Kostas,

Heb jij toevallig nog 2 van die 12v lampjes over? Zo ja,wat moeten ze kosten,ik wil die andere graag op de 350QX2 laten zitten maar als je ze niet meer hebt bestel ik ze zelf wel.

Gr,Martin.

Ben net ook terug, zekursss fris...
Maiden gedaan met quad ging goed. Fel quadje. Vloog op standard pids van cleanflight prima.
Niks nog autotune gadaan... Teveel wind daarvoor, wel 2 lipos leeg zonder schade :music:

Mooi Ed...had hem graag zien vliegen maar ben druk met mijn nieuwe mini ;-)
Afstellen is toch juist goed als het wat waait?...zie je gelijk of de fc zijn werk doet.

Das waar goser, hij hield zich prima, en nee, ik heb los gevlogen... Ik wacht nog op mijn vrx dan is alles compleet voor fpv. Inclusief antenne mast, komt op zon 2.20mtr, dus boven iedereen uit
Telescopish van oude vishengel.

Ik wist dat het behoorlijk koud was op het veld,ik kom er namelijk al langer. Als het straks gaat vriezen laten ze de boel onder water lopen voor de schaatsbaan.

Dus wou ik even aan onze weerman Jordy (speeder 14) vragen, Jordy ? Krijgen we dit keer een strenge winter?

Gr,Martin.

Ik ga ook de gok wagen om deze met cleanflight af te stellen...hoor er een hoop goeds over,werkt het echt zo simpel Ed? Lijkt me fantastisch dat de fc zelf de juiste pids instelt...scheelt een hoop gedoe lijkt me ;-)

Ze zeggen dat het simpel werkt... Autotune zit nog in experimenteel fase geloof ik. Maar velen zeggen dat het goed werkt.
Ik heb hem vanmiddag een beetje handmatig afgesteld.
Vloog al prima op standaard pids van cleanflight.

Kijk even op bradwii, en cleanflightvia google.
Ik weet niet of het nu aan het frame ligt, maar mijn quad leek behoorlijk fel vanmiddag. Maar dat kan zelfs aan cleanflight liggen.
Motoren reageren vlotter in hoover naar vol gas, zelfs nu mijn quad nu zwaarder is met vtx en kamera enzo.

Nog geen autotune gedaan, dit moet bij echt weinig wind voor goede resultaat las ik.

Top zwaar? Mmm gaat wel, moet nog opzoek naar een haring, of parasol haring. En anders niet te ver uitschuiven... Of later aanpassen. Sterk hoor zon carbon/glasvezel hengel...

Aha , nou snap ik het Ed, jij moet voor de overheid al die drones uit de lucht gaan hengelen, grapje hoor Edje.

Trouwens, heeft iemand nog wat van Falcon69 , Edwin heet hij gehoord? Of zal z'n drone met de noorderzon vertrokken zijn................

Back