Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Ik begrijp het nu, jammer dat het fout gaat als een bestelling dan half op voorraad blijkt te zijn.
Ik heb nog 1 ding onderweg, en hoop op volgende week.
Maar kan ook best nog lang gaan duren.
Balen dat rc spullen hier in NL vaak niet te kkop zijn of vaak te duur.

Succes mannen.

Wat een pech... Vanmorgen mijn scooter maar weggebracht. Vette kortsluiting ergens in de bedrading. Alles brand incl. Mijn richting aanwijzers en alles op dashbord, behalve mijn koplamp, die brand flauw als een kaars.
Ben zelf al zOekend geweest, maar niet te vinden...

Jammer, had liever gaan vliegen. Maar daar is het geen weer voor. Man qat een wind.

Heb gezien dat vrijdag qua wind iets beter is... Wie weet.

Gr. Van ed

Rick (REF) kwam met een waanzinnig gaaf idee. Hij wist alleen niet hoe het op het forum te plaatsen dus bij deze. Wie stemt er mee in ooit dit na te bootsen ? Ik in ieder geval een ABSOLUTE JAAAAAA.
49 quadrocopter in outdoor-formation-flight / Ars…: http://youtu.be/ShGl5rQK3ew

Ik zit even wat rond te kijken naar sporthallen die te huur zijn voor indoor vliegen, heeft iemand van jullie hier ook interesse in? Is alleen de moeite als er natuurlijk meerdere mensen komen vliegen, zoals het er nu naar uit ziet is er een locatie in Dordrecht die te af te huren is voor een redelijke prijs, met 10 man 4 uur vliegen zou uitkomen op 4 euro per persoon voor dus 4 uur. Is niet heel groot maar ik denk goed te vliegen met mini quads en dergelijke. Hoogte is 5,5 meter.
Met 5 man zijn de kosten al 8 euro per persoon per 4 uur.
Daarom even een interesse peiling hier. Mocht er interesse zijn ga ik wat telefoontjes plegen en overleggen. Ik heb geen baan meer en dus ook geen auto meer, daarom kan ik bijna niet komen vliegen :(.

Groeten Joël

Laatst bewerkt:
Wat een waanzinnig gaaf idee. Ik doe mee als ik kan. Ook al heb ik geen mini. Maar de gezelligheid alleen al is het mij waard en dan kan ik eens rustig zonder wind al mijn gains eens afstellen.

Ik had ook al eens zitte kijken maar met kijken alleen gebeurt er niets.
Goed initiatief en ik doe zeker mee.

Rick

4 Beta

Laatst bewerkt door een moderator:
Mogge mannen.

Spijtig te horen joei, heel goed idee die gymzaal, maar voor mij te ver weg. Sorry, ik val af.
Ik heb al vaker in gymzaal gevlogen, maar bij mij kwamen de muren altijd naar mijn heli toe toendertijd.

Groet van ed

Mogguh Ed,

Meerijden kan altijd he . Als je echt mee wilt kunnen we altijd wat regelen.
Geen probleem .

gr Rick

Vervoer hoeft geen probleem te zijn.
Ik wil ook wel iemand ophalen. Dus Joël, Ed als het mooi weer is en iedereen is in de gelegenheid, geef maar een seintje...

Voor de gezelligheid wil ik zeker wel mee :D
Zal zeler gezellig zijn. En wat peter zegt. Afstellen zonder wind.

Jeroen was sneller met reageren.

Ok dat is mooi om te horen.
Dan zal ik eens wat telefoontjes gaan plegen, het kan denk ik het beste op een zaterdag of zondag zijn, in de middag denk ik?
Ik weet niet of ik iemand te spreken krijg, misschien pas na de kerstvakantie maar dat hoor ik vanzelf.

:help:

mensen, even een totaal andere vraag dan rc...
mijn scooter heeft bizare sluiting in het koplamp gedeelte. nu is dit volgens een scooter-winkel/garage te maken, maar voor echt heel veel geld, dan heb je het over honderdjes daar de bedrading behoorlijk verteerd is door weersinvloeden.

nu wil ik eigenlijk zelf bedrading gaan leggen, waarmee ik een workarouund wil aanleggen en zodoende dus mijn koplamp wil laten branden.
is dit te doen? en kan/mag dat gewoon direkt vanaf de accu met een zekering en schakelaar ertussen?

dan nog een vraag. is de koplamp van de scooter een wettelijk geregeld iets dat moet branden?
ik bedoel, als ik andere witte verlichting voor op de scooter zou zetten,zonder de orginele koplamp, is dat dan legaal voor NL?

is het belangrijker bij de wet dat je ''gezien'' wordt dan dat je zelf de straat voor je scoooter uit verlicht?

ik kan hier helaas niet veel van vinden....

groet van ed

precies, en hij heeft waarschijnlijk ook wel gelijk met die kabelboom.
maar nu ik toch nog thuis ben ga ik er zelf wel tijd aan besteden dat hij weer betrouwbaar wordt.

thx voor de link, ik ga goed lezen.

de wetten volgens NL heb ik wel al gevonden.

Back