Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

BTW zo ziet "ons" veld er op dit moment uit::puppydogeyes:

271220141578.jpg

Precies wat Pardoez zegt,het is inderdaad zo'n hobby,ik heb mijn quad ook al eens met de noorderzon zien vertrekken,gelukkig bracht een eerlijke vinder hem terug,maarja zo zie je,het is toch echt niet 100% betrouwbaar wat we de lucht in sturen en dan soms nog met vele honderden euro's ook,maar dat risico nemen we nu eenmaal.
Wat betreft de elektronica,ik heb ook wel eens een vliegtuig te water gehad met de elektronische elementen enige tijd onderwater,ik heb het toen goed laten drogen,het werkte nog wel,maar na enige tijd begon het spul toch raar te doen en was het einde verhaal,ik zou het persoonlijk niet meer gebruiken met een dure camera ofzo eronder.

Maarja,ik weet het doet even pijn en zelfs bij ons kun je wel lezen,maar ik weet uit eigen ervaring over een paar dagen is het weer over.

Het is nu eenmaal zo'n hobby...................

Groet van Martin.

Lekker duister veld geworden. Met dit weer gaat er bij mij dus niets de lucht in.
Heb van de week ondekt dat je binnen 2 lipo,s weer naar de kachel vluchten wilt.
Zeker bij het stilstaan/zitten.

Vandaag hadden ze weer een cleanflight update. Toeval daar ik gisteren net de boel goed vliegend had via autotune.
Na update en bordje flashen beginnen we gewoon weer opnieuw..

Tevens ook de failsafe aangezet. Idd beter landen dan weg vliegen.
Gps hoef ik niet. Ik heb daar geen vertrouwen in. Dan maar niet 500mtr hoog en 1.5km ver weg.

Zo zie je maar, eenieder ervaard de hobby anders, daardoor blijft het leuk bij elkaar te kijken en leren.

Ik hoop voor iedereen een beter vliegjaar alsdat we nu gehad hebben.

Bedankt voor het medeleven mannen...overkomt ons allemaal wel eens ;-)
Doet ook echt even zeer weten dat ie weg is...zit toch ook aardig wat tijd in behalve geld geinvesteerd...maar voorbij nu dus even.
Verder nu dan maar met de mini's voorlopig...en poosje sparen voor iets nieuws :D

Gaan er nog mensen vliegen vandaag? Ik ga rond half 1 even vliegen met de gopro erop, mooi filmpje van de witte wereld maken. Gr Gerco

Ben net wakker, het is wel prachtig weer, jammer dat het zo nat is buiten.
Ik denk dat ik oversla vandaag.

Vliegse voor wie wel gaat.

Ik wil ook komen maar ik wacht even een telefoon van mijn schoonpa af die wordt van de ehbo opgehaald. Als het een beetje op tijd is kom ik ook. Hoe lang blijven jullie ongeveer?

Dank je maar reken niet echt op mij. Als het te laat wordt moet ik weer werken.ik moet de bus van 1550 halen. Ik probeer het zeker maar ik kan echt niets beloven. Even kijken hoe het loopt allemaal. Mijn naza V2 upgrade wil ik ook nog uittesten op het veld

Goedemiddag allen,

Tis wel aardig vliegweer en inderdaad niet nat...........nog effe denken hoor,m'n auto is namelijk een brok ijs en het is WEL koud, als je er 10 minuten staat ben je wel klaar.

Martin.

Nou,ben even bij m'n auto wezen kijken en dat ding helemaal ijsvrij maken,want het is 8cm vochtige sneeuw wat keihard bevroren is.......laat maar voor 10 minuten vliegplezier.

Ik sla over en vliegse voor de gene die wel gaan.

Martin.

Back