Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Gisterenavond even de stoute schoenen aangetrokken en een beetje getest hoe hoog de Blade 350QX2 nou kon en met return to home terug laten komen en dat ging prima,ik zo hoog gegaan tot ik hem bijna niet meer zag en steeds kwam hij braak terug en dat nog gewoon in de straat bij mij ook.

Ben zeer tevreden over dit nieuwe type.
Jongens, ik ga nu naar mijn werk.

Groet van Martin.

Goedemorgen allemaal, heeft er toevallig iemand nog een oud fpv cameraatje over die ik kan lenen of overnemen om het een en ander uit te proberen voor ik zelf een dure goede ga aanschaffen?

Wees voorzichtig Martin. Zo hoog in een bewoond gebied vind ik maar griezelig. Hoewel het mij ook wel heeeeeel mooi lijkt om te zien.
Gaat er vandaag nog iemand vliegen?

Goedemorgen allemaal, heeft er toevallig iemand nog een oud fpv cameraatje over die ik kan lenen of overnemen om het een en ander uit te proberen voor ik zelf een dure goede ga aanschaffen?

Je zou kunnen testen met je eigen Gopro camera, kabeltje er aan de zijkant in en vliegen maar.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

ik vlieg vandaag niet, teveel wind en quad onbetrouwbaar. valt spontaan uit de lucht.
en half 8 al donker.

ben wel bezig met bouwen nieuw frame, leuk projectje.

idd martin, rustig aan he kerel, 300mtr omhoog gaat 400mtr zijwaards :neutral:

Nee hoor,dat viel best mee je moet hem wel zelf recht omhoog sturen en eerst op een goed gps signaal wachten natuurlijk.De 300 meter ben ik wel voorbij gegaan dat is zeker,maar hij deed wat hij moest doen.

En dat wilde ik effe weten.

Martin( don't fly away).

@evert
Ja evert dat kan wel maar ik wil een klein cameraatje zonder gimbal en kijken of dat goed lukt. Het liefst als iemand er 1 tweedehands over heeft anders bestel ik er 1 bij hobbyking ofzo.

Net even een 600mw videozender op mijn phantom geplaatst. Straks even testen. Hoewel ik vele ideeën en plannen heb blijf ik mij toch verbazen dat mijn mooie phantom toch nog mijn favoriet blijft. Alles netjes weg gewerkt en een strak model. Het is leuk om er allerlei projecten bij te doen maar zonder mijn phantom is het toch een stuk minder leuk.

Vanmiddag lekker vrij genomen en de Blade 350Qx2 eens in de wind getest, ondanks de vrij stevige rukwinden bleef hij echt heel mooi schuin tegen de wind inhangen op gps en self leveling natuurlijk,volgens mij is de nieuwe QX2 versie aardig verbeterd vergeleken met de vorige QX versie.
Vooral de 3000mah lipo vind ik prettig, nu kun je zonder camera zo'n 25 minuten normaal vliegen.Vanavond de props balanceren en dan weer vliegen van't weekend.

Martin( don't fly away).

Jordy: ik wil de prop adapter (dat ding dat ad voorkant vd motor as zit vast geschroeft) terug.
Ook de bevestiging (de kruis) wil ik terug.
Ik heb een nieuwe motor waar niets bij zit.
Ik moet zelfs uitvissen hoe de prop bevestigd moet worden.
Als het je gelukt is met de as dan zou dat nog beter zijn.
Dan kan ik die motor gebruiken.
Voordat je komt, geef mij een belletje.
Alvast bedankt.

Back