Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Na 10 sec gaat mijn dx6i toch weer piepen. Iemand een idee wat het is? Kan ook zijn dat hij niet oplaad want ik zie geen lampje ofzo tijdens laden

Als het goed is kun je op het scherm het aantal volts aflezen,misschien moet je dat even in de gaten houden.
Ik heb hier nog wel een spektrum 2000mah 4,8v nimh (origineel) transmitter pack liggen,ik weet niet of deze in de dx6i past volgens mij wel al weet ik het niet zeker.
Als je dat even uitzoekt mag je hem hebben. Het kan namelijk dat de accu overleden is.
Ik hoor het wel.

Martin.

6e32a901553f9604ad37405e9b2cb0d1.jpg

Dit zit er nu in

Das is toch niks man,je krijgt de mijne wel die past precies wat er bij jou inzit is een zelfbouwgeval.
Als je je adres even via pb stuur,breng ik hem vandaag wel even langs,ik hoef er niks voor te hebben, want ik heb van jou 2 setjes propellers gehad.

Ik weet alleen nog niet hoe laat.

Martin.

Volgens mij (mijn DX6i dsm2) laad deze geen batterijen. De DMX uitvoering misschien wel, dat weet ik niet. De zender is gemaakt voor 4 x 1,5 volt batterijen, nu zitten er of het nu NiCad of Ni-Mh is 4 x 1,2 volt batterijen in. Ik zou daar niet mee durven vliegen, oudere batterijen laten het nogal eens op onverwachte momenten afweten.

Beter is het om AA Nikkel-zink accu's te gebruiken, die hebben een klemspanning van 1,6 volt.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Je kunt een DX6i batterij in het toestel laden, echter de plug aansluitingen wijken af.
Normaal is de buitenkant de min, bij de DX6i is de binnenkant (gaatje) de min. Precies andersom.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Bedankt kostas mocht die van martin niet lukken kijk ik daar even naar. Heb je evt ook een link voor ik weer een verkeerde bestel en rooksignalen creëer?

mannen, let op met dat laden in zenders he !! er zijn al div. zenders afgebrand door laden via een zender... ik heb een 3s lipo in mijn zender.. 2200mah. kan er tig vluchtjes mee doen voor leeg is :-) laad hem buiten mijn zender op.

lekker bezig met de quad... frame is zo goed als klaar, vol aluminium... wel bezig aan zijn spuitbeurd nu, das het leukste, heb alle dekken net 2x gespoten.
bussen zijn ook gespoten, straks als droog is de boel inelkaar bouwen.
ik kijk of ik rubber gebruiken kan tussen de posten en de frameplaat... zou wel mooi gelijk kunnen dempen.
zelf bouwen is dus erg leuk, maken zoals je wilt. zal vanavond een foto plaatsen.

Een zeer goede morgen jongens, wordt er nog gevlogen vandaag? Ik ga wel even op het veld kijken en vliegen natuurlijk.

DJI is het nog gelukt met de accu?

Laterrs mannen.

Martin.

Back