Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Daar zit wat in Martin, ik weet wel dat als de motoren verder uit elkaar staan de quad stabieler en minder wendbaar wordt, of dit zo ook is met de props ga ik even verder uitzoeken. Er zit 6cm ruimte tussen de props

fy013r.jpg

jerp stiekum op vakantie ofzo?

@ denkisna, ik denk dat het belangrijker wordt of jou motoren/esc grotere props aankunnen qua trekken van ampere's.
als die het kunnen dan geen probleem.

ik wil vandaag wel vliegen, maar vrouw werkt... dus kan niks afspreken.

verder, goede hint van die printplaat... heb ik toch al eens ergens een keer gelezen.

ik heb alles terug gebouwd naar mijn oude quad.. wat een gepriechel man zon klein frame... net mijn instellingen weer veranderd naar hoe hij was voor de sloop haha :-)
en wat aanpassingen gedaan met de motor-poten... ze staan nu links en rechts simetrish qua afstanden... er zat 1cm in qua maatverschil van as naar as.

totaal gewicht van de quad zonder lipo is 351 gram

ben benieuwd groet van ed

Laatst bewerkt:
@Denof

Ed hoe groot (l x b) moet dat materiaal zijn? Het is nl. In beperkte formaten leverbaar. Ik ga binnenkort naar Baco in IJmuiden, daar hebben ze in elk geval de maat 100 x 160 mm voor € 1,-

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Laatst bewerkt:
Ja motoren en esc's kunenn dit prima aan, volgas 19ampere voor 25 ampere regelaars, en als mijn berekening klopt maar 3 tot 4 ampere per motor in hover.
Als mijn zoontje slaapt kom ik die kant op, zal daar tussen 1 en 2 uur zijn.

Back