Jongens er is een wonder geschiedt,
Mijn weggevlogen Blade 350QX is weer terug bij mij en nog in perfecte staat ook,er was alleen een propje afgebroken en hij doet het ook nog alleen de lipo is overleden en alles is nog gefilmd ook,hij is niet netjes op zijn pootjes geland ,maar gecrasht in hoog gras. Ik steeg op naar zo'n 400 meter hoogte en zette toen de rth functie aan dit ging een poosje goed tot dat er iets raars gebeurde,hij hing eerst scheef om terug tegen de wind naar de gps positie te gaan,maar plotseling hing hij niet meer scheef en ging er mer de de wind mee vandoor over de wijk langs mijn huis om vervolgens te crashen in een hoog korenveld,gelukkig voor mij dan,ik weet niet wat er mis is gegaan maar hij is gewoon zijn eigen leven gaan leiden.
Ik ga hem eerst helemaal uit elkaar halen of ik zet de normale 2 blads props er weer op en stuur hem met het filmpje terug naar Horizon hobby, laat hun het maar uitzoeken ik heb de doos en de bon nog of laat Martin van mr.hobby het maar doen.
Maar hij is weer terug en misschien krijg ik wel een nieuwe. ........ je weet nooit ik heb niets fout gedaan en het bewijs staat op film.
Groetjes van een blije Martin.