Zo met de motor bezig zijnde..... Is toch wel erg verrot en slecht hoor . Ik denk dat ik er een cmb 27 inzet . Heb nog een compleet nieuwe . Incl.motorsteun en alu pijp . Denk dat ik dat maar ga doen . Dan kan ik ook gewoon afbouwen.
Nieuwe sluitlippen er opgemaakt . De oude waren echt niks . Flinterdun en je moest deze eerst verbuigen alvorens ze in de uitsparingen vielen . Deze vallen er gewoon soepel in .ik heb ook rekening gehouden met de laklaag die er nog op komt
Ik heb hier ook een nieuwe ingezet. De oude was verrot tot en met . Helemaal beschadigd en kapot /scheef gevijld. Ook deze schuur ik vlak met de drijver
Afgetekend . Volgende week ga ik ze boren en bewerken . Ik gebruik zelf altijd een passer voor de schuinte van de steun . Ook een ankerdeel . De onderste 2 lijnen daartussen slijp ik eem een uitsparing aan beidde kanten Daar lamineer ik in zodat ze echt in de motorsteun geankert zitten . De vorm zie je nu mooi
In ruwvorm . Ga ze straks ook maar even boren de gaten . Zou mooi zijn als ze vanmiddag aan de motor steun zitten . Je kunt ook zien wat ik bedoel met de verankering .de inkeping rondom aan de onderkant . Die maak ik later weer vol tot een geheel voor extra stevigheid
Beidde boor gereed. Daarna schroef ik ze op elkaar en maak ik de vorm er netjes in zodat ze indentiek zijn